Gå til innhold

mat og amming


laten

Anbefalte innlegg

Hei! jeg lurer på om du vet hvor lang tid det tar fra jeg spiser til maten kommer til "brystene" og når den er "ute" igjen. Det jeg lurer på er om jeg kan spise kål, løk osv. om kvelden, etter siste måltid. Han går ca 8-10 timer uten mat om natten. (han er 2 mndr. gammel). Og så lurer jeg på om det er andre ting jeg må være oppmerksom på enn kål,løk, erter og melkeprodukter? og hva med hvitløk? Han har et snev av kolikk(veldig mye luft imagen).

Håper på hjelp snarest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det varierer veldig når det du spiser ender opp i puppene dine.Jeg har vært nede i så raskt som en halv time,og på det lengste nesten 1 døgn (men det er litt usikkert).

Du får bare prøve deg frem!

Kan hende tåler ditt barn mer enn mitt.

Du finner helt sikkert ikke et eneste produkt ikke ETT barn reagerer på,så du må nesten prøve deg frem for å finne det ut.

Vesla reagerte på mer enn jeg orker liste opp,men hun hadde ganske kraftig kolikk også.

Prøv minifom eller dette: http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=screen&id=761191

mot luftproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild Alquist, Helsesøster

Kjäre laten.Pröv deg fram!Reaksjonen på matvarer som mor spiser og barn får luft i magen av er svätrt individuellt. Spis det du tåler selv og i vanlige mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OliviaDepasse

Hei til deg fra mor til to.

Du skal spise vanlig og være deg selv. Alt annet er tulleball og oppspinn. Hvordan vokste du opp?

Normalt levesett er best for både ungen og mor.

Alt tankespinn omkring dette er nærmest verre enn å røyke uhemmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...