trollemor;o) Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Høres ut som en korpstur:o) Ja, jeg ville sendt mitt barn. Jeg sendte mitt 12 år gamle barn på tur i sommer og det gikk helt fint. Jeg vet ikke om noe tryggere miljø enn i korpset, så dette er ingen problem!! Det var barn fra 10 - 19 som reiste og jeg har vært på "tusen" slike turer selv. Som barn, som ungdom og som voksen. Det er helt fantastisk!! Ikke la ditt barn gå glipp av dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 ''Ja, jeg stusser også litt over at så mange mistror de voksne som er med'' Jeg vet ikke helt om jeg er enig i det, ut i fra de historiene jeg har hørt fra håndball- og fotballturer for barn mellom 10 og 12. Det er ulike oppfatninger om hvor tett man skal følge opp barn og unge på en slik tur, og det kan være greit å vite noe om hvilke holdninger de voksne har både til oppfølgning og alkoholbruk under turen . I mitt korps er det total"forbud" mot alkohol på turer. Det er betryggende og veldig veldig greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 I mitt korps er det total"forbud" mot alkohol på turer. Det er betryggende og veldig veldig greit. ''I mitt korps er det total"forbud" mot alkohol på turer. Det er betryggende og veldig veldig greit. '' Har vært med på ulike turer med barna, og stort sett har det vært vanlig at de voksne tar seg et glass eller to etter barnas leggetid. Det har fungert veldig greit, og jeg må innrømme at jeg har synes det har vært veldig hyggelig og har satt en spiss på turen (for min del). Men om det er noen som helst fare for at foreldrene tar mer enn et par glass, er et totalt forbud selvsagt bedre. Og sistnevnte er selvfølgelig enklere å håndtere, i stedet for å avvente om alle vet å begrense seg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.