Gå til innhold

Han har vært våken hele natta

Gjest Nickløsheletiden

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden

Skal man blande seg borti det når en 17-åring velger å være våken ei helt natt for å gjøre ferdig en skoleoppgave?

Jeg fikk meg litt av en overraskelse da jeg sto opp kl. 6.30 i dag. Sønnen i huset har vært våken i hele natt. Han sier det gikk bra på skolen i dag, men han sovnet nesten over middagsbordet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• Sør

2

• rose23

1

• ShitDiddelyDo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest AtHomeMom

Nei, jeg synes ikke det. Dette er noe han må finne ut på egen hånd, kanskje klarer han fint en våkennatt innimellom (selv om han naturlig nok er trøtt nå)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke lag noe vesen av det.

Jeg gjorde det samme, når jeg skulle skrive ferdig stiler eller lese til prøver ;-)

Husker en gang, da må jeg ha vært 18 - da avtalte vi 3-4 stykker at jeg skulle komme med bil og hente de andre klokka 2 eller 3, og så skulel vi kjøre ned til byen og handle litt mer godt og brus for å klare å holde oss våkne.

Alle satt altså hjemme hos seg selv og leste/skrev.

Artig :-) Og karakterene ble gode :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Nei, ikke lag noe vesen av det.

Jeg gjorde det samme, når jeg skulle skrive ferdig stiler eller lese til prøver ;-)

Husker en gang, da må jeg ha vært 18 - da avtalte vi 3-4 stykker at jeg skulle komme med bil og hente de andre klokka 2 eller 3, og så skulel vi kjøre ned til byen og handle litt mer godt og brus for å klare å holde oss våkne.

Alle satt altså hjemme hos seg selv og leste/skrev.

Artig :-) Og karakterene ble gode :-))))

''Artig :-) Og karakterene ble gode :-))))''

Ja, jeg merker jo en helt annen holdning nå og det har gitt resultater, men håper dette med døgnrytmen ikke sklir ut i gal retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Nei, jeg synes ikke det. Dette er noe han må finne ut på egen hånd, kanskje klarer han fint en våkennatt innimellom (selv om han naturlig nok er trøtt nå)...

Ok, takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Artig :-) Og karakterene ble gode :-))))''

Ja, jeg merker jo en helt annen holdning nå og det har gitt resultater, men håper dette med døgnrytmen ikke sklir ut i gal retning.

Nei, det er klart at dersom han døgner ofte midt i uka, så er ikke det holdbart. Men en natt eller to av og til, er ikke så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Nei, det er klart at dersom han døgner ofte midt i uka, så er ikke det holdbart. Men en natt eller to av og til, er ikke så ille.

Det er første gangen, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gangen, så vidt jeg vet.

Må bare innrømme at jeg lå våken en natt jeg var på reise med jobben i fjor, og spilte DS-spill hele natta... Hadde lånt 8-åringen sitt med meg på turen, og var helt hekta...

Klarte fint å gjennomføre et stort arrangement dagen etter, men jeg var temmelig trøtt om ettermiddagen, etter å ha sovet 1 eller 2 timer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er jo sant:-)

Se på det som god trening til universitetet. Det blir også lettere når man har gjort det noen ganger.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Må bare innrømme at jeg lå våken en natt jeg var på reise med jobben i fjor, og spilte DS-spill hele natta... Hadde lånt 8-åringen sitt med meg på turen, og var helt hekta...

Klarte fint å gjennomføre et stort arrangement dagen etter, men jeg var temmelig trøtt om ettermiddagen, etter å ha sovet 1 eller 2 timer....

Om det hadde vært meg, hadde jeg faktisk vært helt ødelagt. Jeg hadde ikke vært menneske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde vært meg, hadde jeg faktisk vært helt ødelagt. Jeg hadde ikke vært menneske :-)

Jeg presset meg nok ganske mye, for jeg var jo egentlig dritflau over at jeg hadde skeiet sånn ut med en så teit ting, voksen ansvarlig dame på snart 40 år....midt i uka, på jobbreise!

Egentlig var nok kroppen ganske skutt, men jeg holdt fint ut til etter arrangementet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Jeg presset meg nok ganske mye, for jeg var jo egentlig dritflau over at jeg hadde skeiet sånn ut med en så teit ting, voksen ansvarlig dame på snart 40 år....midt i uka, på jobbreise!

Egentlig var nok kroppen ganske skutt, men jeg holdt fint ut til etter arrangementet :-)

He he og så DS-spill da;o) Jeg kan nok holde det gående ganske lenge utover natta jeg også. Er jo B-menneske, men jeg greier ikke å døgne.

For 3 år siden kom jeg med nattfly fra frankrike og rett på jobb, men da sovnet jeg med hodet på kontorpulten:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he og så DS-spill da;o) Jeg kan nok holde det gående ganske lenge utover natta jeg også. Er jo B-menneske, men jeg greier ikke å døgne.

For 3 år siden kom jeg med nattfly fra frankrike og rett på jobb, men da sovnet jeg med hodet på kontorpulten:-)

Det er lenge mellom hver gang jeg døgner ja.

Regner med at om ikke så lenge så er det ungene som prøver seg på det. Foreløpig legger de seg greit i helgene seinest 23, som regel 22.

Nei .- nå skal jeg logge av og kle meg om til fest :-)

Ha en fin fredagskveld!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Det er lenge mellom hver gang jeg døgner ja.

Regner med at om ikke så lenge så er det ungene som prøver seg på det. Foreløpig legger de seg greit i helgene seinest 23, som regel 22.

Nei .- nå skal jeg logge av og kle meg om til fest :-)

Ha en fin fredagskveld!!!!

Ha en riktig fin kveld. Kos deg på fest:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Dette gjorde jeg og en venninne på en internatskole da vi var 17 år;-) Vi bodde sammen på rom. Vi delte på å lage kaffe til hverandre og la oss tidlig kvelden etter. Vi hadde ingen foreldre i nærheten som blandet seg i dette.

Vi har snakket om å gjenta den på aldershjemmet, men da skal vi drikke vin og ikke øve for eksamen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletiden

Dette gjorde jeg og en venninne på en internatskole da vi var 17 år;-) Vi bodde sammen på rom. Vi delte på å lage kaffe til hverandre og la oss tidlig kvelden etter. Vi hadde ingen foreldre i nærheten som blandet seg i dette.

Vi har snakket om å gjenta den på aldershjemmet, men da skal vi drikke vin og ikke øve for eksamen;-)

Det høres ut som dere har tenkt å ha det trivelig på gamlehjemmet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...