Gjest segunda Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det høres ut som dere har tenkt å ha det trivelig på gamlehjemmet:-) Ja vi lurer på om vi skal dele rom igjen, og det er mye vi skal finen på. Bl. a. diskuterer vi hvordan vi skal da forholde oss vi skal ha mannlige besøk;-) Vi har mange forslag. Vi er skilte begge to så vi har "lov" å tenke slik;-) Vi er enige i at det er ikke bare eksamenslesing som ikke skal drives med, vi skal ikke røyke på rommet og sove der etterpå slik vi gjorde den gangen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er bare 1 år til han er myndig:-) Og hvis jeg ikke husker feil så har du en datter som bare er et par år eldre, og som har benyttet mange sene nattetimer til skolearbeid:-) Nei, ikke bry deg. Han kunne gjort verre ting, og han må få lov til og teste ut grensene sine:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er bare 1 år til han er myndig:-) Og hvis jeg ikke husker feil så har du en datter som bare er et par år eldre, og som har benyttet mange sene nattetimer til skolearbeid:-) Nei, ikke bry deg. Han kunne gjort verre ting, og han må få lov til og teste ut grensene sine:-) Ja, hun ja:-) Stemmer det. Skrev vel et innlegg da også jeg;o) Hun lagde seg kaffe hun for å holde seg våken, men jeg tror ikke hun døgna noen gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja vi lurer på om vi skal dele rom igjen, og det er mye vi skal finen på. Bl. a. diskuterer vi hvordan vi skal da forholde oss vi skal ha mannlige besøk;-) Vi har mange forslag. Vi er skilte begge to så vi har "lov" å tenke slik;-) Vi er enige i at det er ikke bare eksamenslesing som ikke skal drives med, vi skal ikke røyke på rommet og sove der etterpå slik vi gjorde den gangen. Jeg kjenner ei annen ei som fortalte meg for et par dager siden at de røykte på senga også. Tidene har forandret seg og godt er det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, hun ja:-) Stemmer det. Skrev vel et innlegg da også jeg;o) Hun lagde seg kaffe hun for å holde seg våken, men jeg tror ikke hun døgna noen gang. Tror nok kanskje at han tar det som en utfordring. Jeg husker godt at jeg og min venninne fant ut at vi ville være våkne hele natta en gang, bare for og kjenne hvordan det føltes. Og da var vi 14-15 år:-) Det ble en lang og slitsom natt på rommet hennes, og vi var trøtte. Men vi kom oss igjennom det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg kjenner ei annen ei som fortalte meg for et par dager siden at de røykte på senga også. Tidene har forandret seg og godt er det:-) Vi røykte aldri på senga, men jeg kjente noen som gjorde det. Det å røyke inne på alle rom var helt vanlig til langt utpå 80-tallet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Tror nok kanskje at han tar det som en utfordring. Jeg husker godt at jeg og min venninne fant ut at vi ville være våkne hele natta en gang, bare for og kjenne hvordan det føltes. Og da var vi 14-15 år:-) Det ble en lang og slitsom natt på rommet hennes, og vi var trøtte. Men vi kom oss igjennom det:-) Mne hva med neste dag? Dere skulle kanskje ikke på skolen dagen etter? Jeg har døgnet jeg også, men det var i russetiden og da var det 17 mai dagen etter:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mne hva med neste dag? Dere skulle kanskje ikke på skolen dagen etter? Jeg har døgnet jeg også, men det var i russetiden og da var det 17 mai dagen etter:-) Nei, det har du rett i. Og ingen merket at vi hadde gjort det. Jeg har selv en datter som er B-menneske de luxe, og samboeren hennes påstår at hun er i "dyp narkose" når hun skal opp om morgenen. Og den frøkena var ikke tidlig i seng, skal jeg love deg. Og det var ikke bare en natt før hun skulle på skolen, men hver natt:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Nei, det har du rett i. Og ingen merket at vi hadde gjort det. Jeg har selv en datter som er B-menneske de luxe, og samboeren hennes påstår at hun er i "dyp narkose" når hun skal opp om morgenen. Og den frøkena var ikke tidlig i seng, skal jeg love deg. Og det var ikke bare en natt før hun skulle på skolen, men hver natt:-( Jo, jeg vet hvordan det er å være B-menneske og i dyp narkose om morgenen ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jo, jeg vet hvordan det er å være B-menneske og i dyp narkose om morgenen ;o) Av en eller annen grunn så har jeg skjønt det:-) Og jeg er ikke stort bedre selv heller:-) Men jeg hører i det minste vekkerklokka, selv om jeg er en ivrig bruker av slumreknappen over en ganske lang tidsperiode:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Av en eller annen grunn så har jeg skjønt det:-) Og jeg er ikke stort bedre selv heller:-) Men jeg hører i det minste vekkerklokka, selv om jeg er en ivrig bruker av slumreknappen over en ganske lang tidsperiode:-) Jeg hører vekkerklokka jeg også, men den ringer hvert 10-ende minutt, slik at jeg kan bruke en halvtime på å psyke meg opp:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er intet problem. Jeg har døgna mange ganger, og jeg er helt frisk. Bæææææææææ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Av en eller annen grunn så har jeg skjønt det:-) Og jeg er ikke stort bedre selv heller:-) Men jeg hører i det minste vekkerklokka, selv om jeg er en ivrig bruker av slumreknappen over en ganske lang tidsperiode:-) Ja, slumreknappen ja. Det var det jeg mente;o) Du bruker mobilen du også?:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, slumreknappen ja. Det var det jeg mente;o) Du bruker mobilen du også?:-) Ja, jeg bruker mobilen:-) Og den slumrer i en time...før jeg kommer meg opp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er intet problem. Jeg har døgna mange ganger, og jeg er helt frisk. Bæææææææææ. Ja, det er sant, du virker jo pigg du;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, jeg bruker mobilen:-) Og den slumrer i en time...før jeg kommer meg opp. Når starter terroren da? Terroren starter for meg kl. 6.00 og kl.6.30 er det ingen bønn lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Mne hva med neste dag? Dere skulle kanskje ikke på skolen dagen etter? Jeg har døgnet jeg også, men det var i russetiden og da var det 17 mai dagen etter:-) Det er mange av oss som har jobbet/jobber om natta, og vi er ikke spesielt skadet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Når starter terroren da? Terroren starter for meg kl. 6.00 og kl.6.30 er det ingen bønn lenger. Ca. 8.00. 6.00 er veldig tidlig... Men snakk til meg ved 3-tiden om natta, og det går helt greit. Jeg er ikke ordentlig våken før ca. 12.00. Jeg er bare til stede, og trøtt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ca. 8.00. 6.00 er veldig tidlig... Men snakk til meg ved 3-tiden om natta, og det går helt greit. Jeg er ikke ordentlig våken før ca. 12.00. Jeg er bare til stede, og trøtt:-) Da legger jeg meg mye tidligere enn deg. I helgene kan jeg være oppe til 3, men det skjer ikke ofte. Det som er tungt er å komme seg ut av senga og den gode varme dyna. Etter å ha fått kaldt vann i ansiktet og en kopp kaffe går det som regel helt fint her:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Det er mange av oss som har jobbet/jobber om natta, og vi er ikke spesielt skadet. Ja, det glemte jeg j he he. Har jo hatt nattevakt på sykehjem jeg, men det er lenge siden nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.