Gjest segunda Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ja, det glemte jeg j he he. Har jo hatt nattevakt på sykehjem jeg, men det er lenge siden nå. Jeg snur ikke døgnet rundt selvom jeg jobber nattevakter, og jeg er et B-menneske. Eller, jeg tror jeg er et C-menneske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Da legger jeg meg mye tidligere enn deg. I helgene kan jeg være oppe til 3, men det skjer ikke ofte. Det som er tungt er å komme seg ut av senga og den gode varme dyna. Etter å ha fått kaldt vann i ansiktet og en kopp kaffe går det som regel helt fint her:-) Jeg legger meg før 3 jeg også da:-) Men sovner ikke før etter en time eller 2, som regel.. Når jeg først har kommet meg opp, så går det greit. Men det er det steget ut av dyna...Kaffe har jeg sluttet og drikke for 2-3 år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Helt uproblematisk. hva tror du han erfarer? jo, nettopp. At dagen derpå blir skrekkelig. Hvor ofte vil han orke? Nei, ikke bekymre deg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.