hoppsideisi Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 I dag har vi bakt boller og ungene skal ut å selge til inntekt for flyktningehjelpen. De har laget plakater og er kjempeengasjert, det er bra synes jeg! Håper de møter hyggelige engasjerte og snille voksne der ute som gir MYE penger! Ha en fin søndag:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Lykke til, vi skal gå med bøsse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg og 5-åringen har gått rundt med bøsse i dag. Det er så flott å se hvor engasjerte de blir, selv om de er små! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsideisi Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg og 5-åringen har gått rundt med bøsse i dag. Det er så flott å se hvor engasjerte de blir, selv om de er små! Ja bollene gikk raskt unna og penga strømmet inn...og ikke minst så har ungene lært mye om krig og fred og hvor godt de selv har det i dag; altså en fin søndag:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.