Gjest Forelder som ønsker råd Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ikke interessert i å høre hva dere synes, for jeg vet hva som bør gjøres. Men er interessert i å høre fra de som har erfaring med akkurat denne problematikken. En ungdom er venn av meg på facebook pga. en hobby jeg har ungdom i. Nå ser jeg at denne ungdommen har skrevet noe om en annen person og oppgitt den andre personens fulle navn. Dette er nok kanskje bare tull det som er skrevet men det kvalifiserer til nettmobbing mener jeg. Hva skjer hvis jeg skriver til facebook og klager på dette, gir de en advarsel uten å oppgi at det kommer fra meg? Hvordan håndtere dette? Har selv ungdom som både er venn og med i denne hobbien så jeg vil nødig risikere at jeg gjør noen overtramp som kan slå tilbake på min egen ungdom, men samtidig føler jeg at jeg ikke kan la dette passere. Kan skrive direkte til personen og be det fjernet, men igjen så utsetter jeg min egen ungdom siden jeg fremstår stående med pekefinger. Hører jo all verdens rart ang. dette så jeg er helt klart engstelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.