Gjest Fotvorta Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Er det noen som vet hvor jeg får tak i enkle badesko for å minimere fotvorte-smitte i svømmehallen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tenker du på sånne du tar av deg når du går uti? Jeg bruker enkle plastsandaler fra Adidas jeg, "slippers". Fås kjøpt i alle sportsbutikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fotvorta Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tenker du på sånne du tar av deg når du går uti? Jeg bruker enkle plastsandaler fra Adidas jeg, "slippers". Fås kjøpt i alle sportsbutikker. Hvis man skal ha slike man skal ta av seg, så smitter vel fotvortene eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvis man skal ha slike man skal ta av seg, så smitter vel fotvortene eller? Jeg har ikke så god greie på fotvorter. Da jeg var barn/ungdom var vi pålagt å bruke badesko i dusjen og på vei til og fra bassenget for å minske risiko for smitte av fotvorter. Dette var uten unntak plastsandaler av typen hvor du bare stikker føttene inn og kipper dem av deg igjen. Det har aldri falt meg inn å frykte smitte av fotvorter uti selve bassenget. Da må i så fall smitten overleve klorvannet, og for å unngå den må du vel ha vanntette sko? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har kjøpt badesko til barna. Det var i klesbutikk/sportsbutikk på vår/sommer. Vet ikke om de har det nå. Dette var badesko som hadde gummisåler og som beskytter mot skarpe stener og ujevnt underlag på stranda. Var i alle fall derfor vi kjøpte de. De har lave kanter og er veldig myke og tørker superraskt. De faller ikke av under lek/svømming. Jeg har sett noen bruke slike badesko i basseng også, mulig de tenker på fotvorte smitte. Det har ikke jeg tenkt på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Jeg har hørt at man kun er mottagelig mot fotvortesmitte hvis man har sår på føttene (dvs. hel hud=ingen forvorter). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.