Gå til innhold

Flaut å gå til psykolog når en har mensen?


Gjest gynundersøkelse

Anbefalte innlegg

Er det godt å utvide skjeden slik at du kan dytte den inn?

Et godt stykke fra å ha tatt en tampong - og en kvinne - i øyesyn skjønner jeg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du mener det kan være noe galt?

De tar meg ikke særlig alvorlig, men å blø så mye er ikke psykisk iallefall. Har nettopp tatt en flaske jernekstrakt, blir vel slapp av å blø slik. Håper det hjelper da.

Jeg ville likt å finne årsaken til dette, for det er ikke normalt nei. Og som du sier: du må jo bli slapp av blodtapet også? Ring og bestill en time i morgen du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En tanke

Jeg ville likt å finne årsaken til dette, for det er ikke normalt nei. Og som du sier: du må jo bli slapp av blodtapet også? Ring og bestill en time i morgen du :)

Men legen sa det var normalt, at en blødde i rundt et år etter å ha sluttet med p.sprøyten. Blødde jo mer enn et år jeg, derfor jeg begynte igjen med sprøyta..orket ikke den bløingen. Men fikk for mange bivirkninger, derfor sluttet jeg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men legen sa det var normalt, at en blødde i rundt et år etter å ha sluttet med p.sprøyten. Blødde jo mer enn et år jeg, derfor jeg begynte igjen med sprøyta..orket ikke den bløingen. Men fikk for mange bivirkninger, derfor sluttet jeg igjen.

Jeg syns det der høres rart ut. En lege som sier at det er normalt å blø et år i strekk når når du ikke går på hormonpreparater? Jeg ville definitivt gått til en annen lege om jeg var deg. Det er ikke normalt å blø et år i strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En tanke

Jeg syns det der høres rart ut. En lege som sier at det er normalt å blø et år i strekk når når du ikke går på hormonpreparater? Jeg ville definitivt gått til en annen lege om jeg var deg. Det er ikke normalt å blø et år i strekk.

Er derfor jeg ikke stoler på leger, de sier så mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gynekologer har nok etter hvert sett det meste, men - jeg ville ikke vært komfortabel med det. Undersøkelser kan gjøres tross mensen, bortsett fra celleprøver som kan forstyrres om det er en del blod tilstede.

Men som mange andre - jeg hadde utsatt timen fordi jeg ikke vil være ufresh der nede liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...