Gjest Fleece Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Vesla var uheldig og kasta opp på fleecedressen sin. Har vaska diverse ganger med vaskemiddel både med og uten parfyme, men lukta sitter fortsatt i. Noen gode råd, eller må jeg bare kaste dressen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hm. Prøv å legge den i bløt i varmt vann med Vanish-pulver i over natten, og så vasker du den i maskin med Milo (den rosa med parfyme i) etterpå. Verdt et forsøk, i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleece Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hm. Prøv å legge den i bløt i varmt vann med Vanish-pulver i over natten, og så vasker du den i maskin med Milo (den rosa med parfyme i) etterpå. Verdt et forsøk, i alle fall. Takk skal du ha. Vanish er kanskje verdt et forsøk. Bare vaskemiddel tar ikke lukta,sjøl om det er parfymert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linjejenta Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Vanskelig å gjøre noe med problemet siden fleece kan vaskes på max 30 grader. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Vanskelig å gjøre noe med problemet siden fleece kan vaskes på max 30 grader. Jeg vasker fleeceplagg på 40 grader, det går helt fint det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kanskje legge det i litt eddikvann over natta, deretter vaske en gang til? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linjejenta Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg vasker fleeceplagg på 40 grader, det går helt fint det. Lest vaskeanvisningen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Lest vaskeanvisningen? Nix ) Men som sagt, plaggene er like fine de. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleece Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kanskje legge det i litt eddikvann over natta, deretter vaske en gang til? Kan være verdt et forsøk. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleece Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Vanskelig å gjøre noe med problemet siden fleece kan vaskes på max 30 grader. Det står faktisk 40 grader i de fleeceklærne det gjelder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Vanskelig å gjøre noe med problemet siden fleece kan vaskes på max 30 grader. ''Vanskelig å gjøre noe med problemet siden fleece kan vaskes på max 30 grader.'' Og det er bare tøys. ) Jeg har alltid vasket fleece-tøy på 40 grader og det er like fint. Kjæresten vasket nylig min Bergans fleeceskjorte på 60 (!) grader! Den var like fin etterpå den også, men den er laget av skikkelig kvalitetsfleece da, ikke billig-fleece. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.