Gå til innhold

Oppkastlukt på fleece

Gjest Fleece

Anbefalte innlegg

Vesla var uheldig og kasta opp på fleecedressen sin. Har vaska diverse ganger med vaskemiddel både med og uten parfyme, men lukta sitter fortsatt i.

Noen gode råd, eller må jeg bare kaste dressen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm. Prøv å legge den i bløt i varmt vann med Vanish-pulver i over natten, og så vasker du den i maskin med Milo (den rosa med parfyme i) etterpå. Verdt et forsøk, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Prøv å legge den i bløt i varmt vann med Vanish-pulver i over natten, og så vasker du den i maskin med Milo (den rosa med parfyme i) etterpå. Verdt et forsøk, i alle fall.

Takk skal du ha. Vanish er kanskje verdt et forsøk. Bare vaskemiddel tar ikke lukta,sjøl om det er parfymert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å gjøre noe med problemet siden fleece kan vaskes på max 30 grader.

Jeg vasker fleeceplagg på 40 grader, det går helt fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står faktisk 40 grader i de fleeceklærne det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Vanskelig å gjøre noe med problemet siden fleece kan vaskes på max 30 grader.''

Og det er bare tøys. :o) Jeg har alltid vasket fleece-tøy på 40 grader og det er like fint. Kjæresten vasket nylig min Bergans fleeceskjorte på 60 (!) grader! Den var like fin etterpå den også, men den er laget av skikkelig kvalitetsfleece da, ikke billig-fleece.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...