Dorthe Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Joda, jeg lærer dem det, men de har en egen evne til å "glemme" et og annet. Som å vaske benkene for eksempel. Det ser ikke så aller verst ut, men det skinner ikke akkurat heller. Det tror jeg bare man må finne seg i og heller skryte av dem og så tørke over etterpå sjøl. Min har skjønt det med å tørke av benkene, men det ser ikke likedan ut som når jeg har gjort det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det var faktisk en veldig god idé. Fungerte veldig godt der, i alle fall, så det skulle ikke forundre meg om det vil fungere flere steder. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Det var nok ikke sånn mine barn pleide å løse sånne lekser ;-) Hverken som 11 eller 16-åring. Du er heldig - eller mer sannsynlig - du har vært et bedre forbilde enn meg :-) Vel.... jeg er nok ikke så godt forbilde når det gjelder sånne ting. Men pappaen er veldig flink når han først holder på på kjøkkenet. Det samme er hans mor (min svigermor) - hun er HUSMOR med stor H - og gutten vår ser veldig opp til henne :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Wow! Så bra!! Min 12-åring lager riktignok middag en gang i uken (med spredt bistand fra lillebror på 10), men da er det ikke av slike dimensjoner som du snakker om her. Og kjøkkenet er ikke alltid sååååå mye å skryte av etterpå. jeg var spent på om han ville greie ryddingen også, men den var altså helt upåklagelig. Han liker å bake, og ganske ofte når jeg kommer hjem fra jobb har 1-4 gutter oppholdt seg på kjøkkenet og bakt :-) Veldig ofte er det da bombet - men gutten vår rydder som regel bort det verste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Synd ikke min 11 åring får sånne lekser..... men hun kommer jo stadig hjem med noen godbiter da ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.