Gå til innhold

gave til et barn som ønsker å bli lege

Gjest KaisaStina

Anbefalte innlegg

Gjest KaisaStina

Har en niese på snart åtte som allerde har bestemt seg for å bli doktor når hun blir stor. Jeg lurer på om dere har noe forslag til en passende presang som kan passe til yrkesvalget?

Finnes det egne doktorsett som hun kan leke med?

Eller må jeg kjøpe alle tingene separat og putte dem i en rosa sekk ? ;) Spørre fastlegen om han har noe til overs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KaisaStina

På Sprell (lekebutikk) har de lytte-på-hjerte-sak (husker ikke hva det heter) som faktisk fungerer.

ok, forsøker å finne det, men vet ikke hva jeg skal søke på. Vet at de selger legefrakker fetishbutikker, men vil helst ikke dra dit;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KaisaStina

På Sprell (lekebutikk) har de lytte-på-hjerte-sak (husker ikke hva det heter) som faktisk fungerer.

Fant et stetoskop der, men ville helst hatt et doktorsett evnt et førstehjelpsskrin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et skikkelig stetoskop tror jeg hadde vært lykken for henne. De koster ikke all verden heller. Trenger jo ikke kjøpe av de dyreste :)

Ellers vil jeg tro at et førstehjelpsskrin, evt. separate bandasjer, tape, sprøyter (uten spiss), fatle osv også vil være stas.

Et anatomisk atlas som ikke er for avansert kanskje?

En bok om kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er de to førstenevnte tilpasset en åtte går gammel jente? Følger det med bruksanvisning?

Jeg vet dessverre ikke hva som følger med, men varene i de to første butikkene er nok ikke spesielt tilpasset barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...