Gå til innhold

Julegaver til egne barn

Axcia

Anbefalte innlegg

Jeg vet at flere synes det er for tidlig, men noen må få unna innkjøpene i god tid ;-) Jeg har begynt å tenke på det, men jeg trenger tips og innspill.

Skriv gjerne alder på barna om dere har noen gode tips.

På tankestadiet:

Jente 5 år: øredobber, bikini (hun så fortvilet i skuffen forleden, hun hadde vokst fra sine), bøker, maleskrin, nattkjole? ønsker seg også discolampe

Gutt 8 år: bag, akematte, gensere (ønsker seg kule klær), Hestra Gore-tex-hansker

Gutt 10 år: ønsker seg tøffe klær, Burton-lue, Wii-spill (hvilke er populære nå?) - jeg er tom for ideer.

*venter på at ideene skal ramle inn via DOL ;-)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, jeg er også litt i beit der gitt.

Vi har også en jente på 5, hun ønsker seg en lekekanin som kan gå, hoppe og spise (eller noe)... Jeg er på jakt, for å si det sånn :o) Ellers har kusinen et DS-spill som går ut på å ta vare på hundevalper som hun ønsker seg, husker ikke hva det het i farten. Ellers ønsker hun seg nye skiklær ettersom lillesøsteren har arvet de hun brukte i fjor, og prinsessekostymer står også høyt opp på lista.

Hun har et Josefinespill til DS'en fra før som hun liker veldig godt, vurderer å kjøpe ett til. Ellers hadde en fin vinterkåpe og pene støvletter vært veldig populært tror jeg.

Hvis jenta di liker spill må jeg bare anbefale Alias Junior forresten, det koser vi oss stort med her. Figurix er kjempegøy, og Ubongo også. Lærerikt og morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jente på seks år selv, og hun er ihvertfall glad i Nintendo DS med tilhørende Josefine og Litllest Petshop spill, hun har også fått egen CD-spiller og Sacco sekk til å ha på rommet sitt til jul/bursdag det siste året. Kostymer til utkledning er også populært, og snowracer + skøyter siden det snart er vinter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jenta på 5 år øsnker seg dongeritights (I allefall slik som ser ut som dongeri). Hun ønsker seg også noe jeg ikke aner skrivemåten på, men jeg prøver: Suseiepets og Snooze. Det ene er en vandrende hamster, og det andre et mykt pelshode med masse hår. Med følger børste og diverse.. Dette er noe barna på de laveste skoletrinnene diller med.

Bag til overnatting, toalettveske, spill til ds og fargeblyanter er andre tips. Hun elsker minidukker med utstyr..!

Jeg har friskt i minne sist jul. Da fikk de minste nesten bare klær, så i år skal de i allefall få litt leker fra oss.

Sønnen på 12 år ønsker telt, sovepose, hårgele, hettegensere, fiskeutstyr, parfyme, t-skjorter, hansker, stor og kraftig lommelykt. (Har ønskelista her nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpige ting vi har kommet på:

Gutt 11 år: Trolig årskort i Miniheden (barne-supprterklubben til Start)

Jente 9 år: Nye slalåmski

Jente 6 år:.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta på 5 år øsnker seg dongeritights (I allefall slik som ser ut som dongeri). Hun ønsker seg også noe jeg ikke aner skrivemåten på, men jeg prøver: Suseiepets og Snooze. Det ene er en vandrende hamster, og det andre et mykt pelshode med masse hår. Med følger børste og diverse.. Dette er noe barna på de laveste skoletrinnene diller med.

Bag til overnatting, toalettveske, spill til ds og fargeblyanter er andre tips. Hun elsker minidukker med utstyr..!

Jeg har friskt i minne sist jul. Da fikk de minste nesten bare klær, så i år skal de i allefall få litt leker fra oss.

Sønnen på 12 år ønsker telt, sovepose, hårgele, hettegensere, fiskeutstyr, parfyme, t-skjorter, hansker, stor og kraftig lommelykt. (Har ønskelista her nå:)

Hvilken godlukt kjøper du til en på 12? Trenger tips.

Jeg kjøpte ei LED-lommelykt til 39,- med to funksjoner i lysstyrke på Clas Ohlson forleden. Har aldri hatt skrapere lommelykt.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=154378370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Hvilken godlukt kjøper du til en på 12? Trenger tips.

Jeg kjøpte ei LED-lommelykt til 39,- med to funksjoner i lysstyrke på Clas Ohlson forleden. Har aldri hatt skrapere lommelykt.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=154378370

Han har veldig sterke meninger rundt det selv, men han liker veldig godt Puma og Hugo Boss. Han var en gang på parfymeriet og sniffet seg gjennom de fleste duftene, og det var etter det ønsket om Hugo Boss kom.

Han liker å dufte godt når han er på party, og jeg sliter litt med å lære han forskjellen på å dufte og å stinke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...