Gå til innhold

"Jeg er så glad i deg"

Gjest Elextra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Smelt, ja :-) Mitt barnebarn på 5 år sa det samme til meg da han var på besøk i går:-) Og man kjenner at man blir rørt...for de mener jo det de sier:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt svar :)

Min 5-åring kom med følgende da jeg kom inn til ham i kveld.

Jeg hadde vært på kveldsvakt, men fikk dra tidlig hjem. Han hadde lagt seg, men var fremdeles våken. Jeg sier: "Jeg har tenkt på deg i kveld". Han svarer: "Jeg har tenkt på deg...og Jack Sparrow."

Ja, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Jeg hadde vært på kveldsvakt, men fikk dra tidlig hjem. Han hadde lagt seg, men var fremdeles våken. Jeg sier: "Jeg har tenkt på deg i kveld". Han svarer: "Jeg har tenkt på deg...og Jack Sparrow."

Ja, ja...

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Ja, ja...

Haha! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja...

*S*

Husker min sønn sønn en gang sa:

"Jeg er veldig glad i deg, mor! (liten pausse) Og så er jeg veldig glad i jordbær også!"

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

*S*

Husker min sønn sønn en gang sa:

"Jeg er veldig glad i deg, mor! (liten pausse) Og så er jeg veldig glad i jordbær også!"

;-)

''"Jeg er veldig glad i deg, mor! (liten pausse) Og så er jeg veldig glad i jordbær også!"''

Man måste jamföra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, ja...

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et par uker siden skulle jenta på 9 overnatte hos ei venninne. Hun ringte hjem for å si god natt - og da sa hun litt fort: "Jeg elsker deg, mamma!"

Det har hun aldri sagt før, og det varmet virkelig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :-)

Min svarte en gang "Jeg vet jo det mamma" på tilsvarende utsagn. Rart en så enkel kommentar kan gjøre en så glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen får det. Min egen lille, store frøken på snart tretten er veldig lei alt kliss, kosesnakk og lignende. Bruker vi kosenavn nekter hun å svare. Så i sommer var hun en uke borte og jeg sluttet sms med; glad i deg, jenta mi. Fikk sms tilbake, glad i deg jeg også; og jeg var kjempelykkelig. Da hun kom hjem sa jeg takk for sms , syns det var koselig å høre. Hvilken sms da? Jo, den du fikk på leiren. Å ja, den ja. Jeg ba XXX om å svare på den for jeg hadde litt dårlig tid akkurat da! Snakk om nedtur. Men regner vel med at hun er "litt" glad i meg likevel, iallefall sånn innimellom. For tiden er jeg mest dum og treig, skjønner ingenting, og aner ingenting om hvordan det er å være TENåring. Akk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, noen får det. Min egen lille, store frøken på snart tretten er veldig lei alt kliss, kosesnakk og lignende. Bruker vi kosenavn nekter hun å svare. Så i sommer var hun en uke borte og jeg sluttet sms med; glad i deg, jenta mi. Fikk sms tilbake, glad i deg jeg også; og jeg var kjempelykkelig. Da hun kom hjem sa jeg takk for sms , syns det var koselig å høre. Hvilken sms da? Jo, den du fikk på leiren. Å ja, den ja. Jeg ba XXX om å svare på den for jeg hadde litt dårlig tid akkurat da! Snakk om nedtur. Men regner vel med at hun er "litt" glad i meg likevel, iallefall sånn innimellom. For tiden er jeg mest dum og treig, skjønner ingenting, og aner ingenting om hvordan det er å være TENåring. Akk ja.

Hehe, skjønner det var en nedtur, ja! Men hun er jo helt sikkert glad i deg likevel, selv om hun ikke er så flink til å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert hun som svarte, men hun ble flau når du tok det opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-)

Min yngste spiste en kakemann og sa: "Slike kaker er det jeg elsker mest i hele verden". Så tok han en liten pause før det kom "Nei, jeg bare tuller, det er jo deg det, mor".

Det varmet! Særlig fordi han tre minutter tidligere hadde sagt til meg: "Du er så mye borte du, at du like gjerne kunne vært død."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...