Gjest Elextra Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 sier jeg til min sønn ved leggetid. "Jeg også", svarer han. *smelt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 He he, så søtt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Smelt, ja :-) Mitt barnebarn på 5 år sa det samme til meg da han var på besøk i går:-) Og man kjenner at man blir rørt...for de mener jo det de sier:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Veldig godt svar Min 5-åring kom med følgende da jeg kom inn til ham i kveld. Jeg hadde vært på kveldsvakt, men fikk dra tidlig hjem. Han hadde lagt seg, men var fremdeles våken. Jeg sier: "Jeg har tenkt på deg i kveld". Han svarer: "Jeg har tenkt på deg...og Jack Sparrow." Ja, ja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ett av mine barn sier alltid: "Kommer til å savne deg, mamma!" før han går på skolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Veldig godt svar Min 5-åring kom med følgende da jeg kom inn til ham i kveld. Jeg hadde vært på kveldsvakt, men fikk dra tidlig hjem. Han hadde lagt seg, men var fremdeles våken. Jeg sier: "Jeg har tenkt på deg i kveld". Han svarer: "Jeg har tenkt på deg...og Jack Sparrow." Ja, ja... LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 *he he* Herlig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Veldig godt svar Min 5-åring kom med følgende da jeg kom inn til ham i kveld. Jeg hadde vært på kveldsvakt, men fikk dra tidlig hjem. Han hadde lagt seg, men var fremdeles våken. Jeg sier: "Jeg har tenkt på deg i kveld". Han svarer: "Jeg har tenkt på deg...og Jack Sparrow." Ja, ja... Haha! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Veldig godt svar Min 5-åring kom med følgende da jeg kom inn til ham i kveld. Jeg hadde vært på kveldsvakt, men fikk dra tidlig hjem. Han hadde lagt seg, men var fremdeles våken. Jeg sier: "Jeg har tenkt på deg i kveld". Han svarer: "Jeg har tenkt på deg...og Jack Sparrow." Ja, ja... *S* Husker min sønn sønn en gang sa: "Jeg er veldig glad i deg, mor! (liten pausse) Og så er jeg veldig glad i jordbær også!" ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 *S* Husker min sønn sønn en gang sa: "Jeg er veldig glad i deg, mor! (liten pausse) Og så er jeg veldig glad i jordbær også!" ;-) ''"Jeg er veldig glad i deg, mor! (liten pausse) Og så er jeg veldig glad i jordbær også!"'' Man måste jamföra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Veldig godt svar Min 5-åring kom med følgende da jeg kom inn til ham i kveld. Jeg hadde vært på kveldsvakt, men fikk dra tidlig hjem. Han hadde lagt seg, men var fremdeles våken. Jeg sier: "Jeg har tenkt på deg i kveld". Han svarer: "Jeg har tenkt på deg...og Jack Sparrow." Ja, ja... Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 mmmm, de er gode, de små :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Så søtt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 For et par uker siden skulle jenta på 9 overnatte hos ei venninne. Hun ringte hjem for å si god natt - og da sa hun litt fort: "Jeg elsker deg, mamma!" Det har hun aldri sagt før, og det varmet virkelig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Attekattenoa Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Så koselig :-) Min svarte en gang "Jeg vet jo det mamma" på tilsvarende utsagn. Rart en så enkel kommentar kan gjøre en så glad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, noen får det. Min egen lille, store frøken på snart tretten er veldig lei alt kliss, kosesnakk og lignende. Bruker vi kosenavn nekter hun å svare. Så i sommer var hun en uke borte og jeg sluttet sms med; glad i deg, jenta mi. Fikk sms tilbake, glad i deg jeg også; og jeg var kjempelykkelig. Da hun kom hjem sa jeg takk for sms , syns det var koselig å høre. Hvilken sms da? Jo, den du fikk på leiren. Å ja, den ja. Jeg ba XXX om å svare på den for jeg hadde litt dårlig tid akkurat da! Snakk om nedtur. Men regner vel med at hun er "litt" glad i meg likevel, iallefall sånn innimellom. For tiden er jeg mest dum og treig, skjønner ingenting, og aner ingenting om hvordan det er å være TENåring. Akk ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, noen får det. Min egen lille, store frøken på snart tretten er veldig lei alt kliss, kosesnakk og lignende. Bruker vi kosenavn nekter hun å svare. Så i sommer var hun en uke borte og jeg sluttet sms med; glad i deg, jenta mi. Fikk sms tilbake, glad i deg jeg også; og jeg var kjempelykkelig. Da hun kom hjem sa jeg takk for sms , syns det var koselig å høre. Hvilken sms da? Jo, den du fikk på leiren. Å ja, den ja. Jeg ba XXX om å svare på den for jeg hadde litt dårlig tid akkurat da! Snakk om nedtur. Men regner vel med at hun er "litt" glad i meg likevel, iallefall sånn innimellom. For tiden er jeg mest dum og treig, skjønner ingenting, og aner ingenting om hvordan det er å være TENåring. Akk ja. Hehe, skjønner det var en nedtur, ja! Men hun er jo helt sikkert glad i deg likevel, selv om hun ikke er så flink til å si det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja, noen får det. Min egen lille, store frøken på snart tretten er veldig lei alt kliss, kosesnakk og lignende. Bruker vi kosenavn nekter hun å svare. Så i sommer var hun en uke borte og jeg sluttet sms med; glad i deg, jenta mi. Fikk sms tilbake, glad i deg jeg også; og jeg var kjempelykkelig. Da hun kom hjem sa jeg takk for sms , syns det var koselig å høre. Hvilken sms da? Jo, den du fikk på leiren. Å ja, den ja. Jeg ba XXX om å svare på den for jeg hadde litt dårlig tid akkurat da! Snakk om nedtur. Men regner vel med at hun er "litt" glad i meg likevel, iallefall sånn innimellom. For tiden er jeg mest dum og treig, skjønner ingenting, og aner ingenting om hvordan det er å være TENåring. Akk ja. Det var sikkert hun som svarte, men hun ble flau når du tok det opp igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 ;-) Min yngste spiste en kakemann og sa: "Slike kaker er det jeg elsker mest i hele verden". Så tok han en liten pause før det kom "Nei, jeg bare tuller, det er jo deg det, mor". Det varmet! Særlig fordi han tre minutter tidligere hadde sagt til meg: "Du er så mye borte du, at du like gjerne kunne vært død." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.