Gå til innhold

Familie;Tenker jeg feil?

Gjest Kritisk_51

Anbefalte innlegg

Jeg har nok tenk noe av de samme tankene,for denne jenta er nok passert de 20 nå tror jeg og de var i Norge i 2002 eller 2003.

Kankje jeg er for religiøs uten å kjenne kjernen av det å være en "god" kristen?

Halloween var søndag for to uker siden. Litt sent å tolle nå... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hvem vet hva om hvem

Men vet du, 100% sikkert, at hun ikke vet hun er adoptert da??

Virker ikke på innlegget ditt som du møter dem så ofte og har særlig personlig kontakt.

Kan jo være hun vet det, selv om hun ikke nevner det i hytt og pine, fordi det sannsynligvis er urelevant for henne i hverdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvem vet hva om hvem

Men vet du, 100% sikkert, at hun ikke vet hun er adoptert da??

Virker ikke på innlegget ditt som du møter dem så ofte og har særlig personlig kontakt.

Kan jo være hun vet det, selv om hun ikke nevner det i hytt og pine, fordi det sannsynligvis er urelevant for henne i hverdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du bekymret for den adopterte jentas velbefinnende eller er du bare ute etter å ta foreldrene fordi de ikke lever opp til det du mener burde være deres kristne moral.

Det virker som du har lite kontakt med denne familien og vet fint lite om dem. Du er usikker på jentas alder og hvor gammel hun var da hun ble adoptert.

Sannsynligvis vil du gjøre jenta mer vondt enn godt ved å leke politi og rettsvesen i denne situasjonen.

mvh

Tiltredes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager flere like innlegg

Det har vært mange med hakk i plata i det siste, meg selv inklusive, så det er nok en liten "bug" her på dol for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...