Gjest Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Delte svar og meninger her. Slik det ser ut nå er vel at kjæresten skal sitte inne en stund, så da får vi se hva det blir når han kommer ut igjen. Foreløpig lever han livets glade dager, mens min datter spiser av hånden hans fordi det er synd i han... Det er vel lite å få gjort, men det skaper konflikter i vår familie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg hadde gremmet meg ut av både mitt gode og vonde skinn over å se en datter gå gjennom noe slikt og ikke skjønne hvor råttent hun blir behandlet. Likevel er kanskje det mest langsiktige er å la henne få finne ut av dette selv. Helt uten at dere sier hva dere mener. Sats heller på at det ikke skal gå prestisje denne saken i forhold til dere. Gjør veien hjem kortest og jevnest mulig, når dette gang skjærer seg. Gi henne null grunn til å forvente et 'Hva var det jeg sa?'. Å kritisere hennes valg eller komme med gode råd, vil nesten 100% sikkert få henne til å gå i forsvar. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.