uvitende......! Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Vi fikk vår 3. barn for en uke siden. Og i de siste dagene har jeg merket at det skal veldig lite til for at jeg fryser... Jeg gikk opp 18 kg, og nå er magen vekke, og jeg har nesten kommet ned i "normalvekt" igjen. Er det flere her som har merket at de fryser lettere rett etter en fødsel?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bortsett fra at kroppen din sannsynligvis er rimelig utslitt, har du sjekket om du har jernmangel? Med vennlig hilsen PS: Det har blitt høst/vinter og kaldt, så det kan jo være derfor! ;-) PPS: Gratulerer med barnet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zitter Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kan være jernmangel eller litt kluss i hormonene så stoffskiftet er noe forbigående lavt kanskje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Med barn i magen hadde du en ekstra varmeovn. Så det kan være så enkelt som at du ikke har vennet deg til temperaturen som er uten denne varmekilden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Bortsett fra at kroppen din sannsynligvis er rimelig utslitt, har du sjekket om du har jernmangel? Med vennlig hilsen PS: Det har blitt høst/vinter og kaldt, så det kan jo være derfor! ;-) PPS: Gratulerer med barnet! ''PS: Det har blitt høst/vinter og kaldt, så det kan jo være derfor! ;-)'' Akkurat det slo meg også ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 ''PS: Det har blitt høst/vinter og kaldt, så det kan jo være derfor! ;-)'' Akkurat det slo meg også ;-) Det enkleste er ofte det beste! ;-) Med frysende hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fain Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Det enkleste er ofte det beste! ;-) Med frysende hilsen Du har peiling på det meste Sør, du slutter aldri å imponere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Særlig etter førstemann frøs jeg - noe så vanvittig! Pleier å si at jeg mistet varmeovnen min etter at hun kom til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Vekttap kan i seg selv gjøre at man fryser lettere. Gratulerer med småttisen. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.