MHC Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hva er pent/ rett/ kult antrekk på skoledisco for jenter i 6. klasse? Jeg begynner visst å bli gammel........ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Svart tights, helst skinnimitasjon med en litt lang topp/tunika, litt ettersittende med tøft rock/disco/glittermotiv. Da er discokvelden i boks ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Svart tights, helst skinnimitasjon med en litt lang topp/tunika, litt ettersittende med tøft rock/disco/glittermotiv. Da er discokvelden i boks ;o) Det skal vi kunne klare. Hvilken type sko? Vi må uansett ut å kjøpe nye pensko. Støvletter og joggesko er det hun har for tiden. Hun er egentlig 0 interessert i pynt til daglig, men denne discoen er visst veldig viktig.... Og jeg husker jo selv hvor viktig det var å passe inn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Min 6.klassing er veldig glad i å være "stilig" når hun skal på bursdager o.l. med klassen. Ofte ender hun opp med kjole og pensko, men kan også ha tights og tunika. Bruker gjerne pensko til det også. Synes hun gjør gode valg med tanke på påkledning så langt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det afhænger nok af hvor interesseret barnet er i at danse disco og om der er nogle veninder at danse med. Har haft to jenter som har været med til discoteksaftener på barneskolen. Den ene turnede det meste af kvelden i et hjørne af salen, den anden spillede fodbold udenfor. Og begge udtalte at det var et fint arrangement, men musikken var kjæmpehøj og der var ingen som dansede..... Men det kan jo være anderledes hos jer da.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.