emsen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Feil forum, men prøver likevel siden er så mange kloke mennesker her :-) Jeg fikk akutt urinveisinfeksjon natt til søndag. Etter noen timer tisset jeg blod. Mandag begynte jeg antibiotikakur på ettermiddagen, etter å ha fått feber og influensafølelse i kroppen. Da hadde det allerede gitt seg å blø. I dag har jeg vært helt fin. Kanskje litt slapp og trøtt. Merket ingenting i natt heller. Så jeg tenkte å gå på jobb i morgen. Men - jeg har jo faktisk hatt ganske kraftige symptomer, og er usikker på om jeg tar en unødvendig risiko ved å være kald til/fra jobb, og ikke få til å være varm hele tiden? Jeg har mulighet for hjemmekontor, så dette blir alternativet.... men vil egentlig helst på jobben......men ikke hvis det er smartere å holde seg hjemme. Vil fortsette å være frisk :-) sikkert et lite valg som jeg nå forstørrer altså............. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tror du trygt kan gå på jobb! Bare kle deg varmt;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg hadde iallefall holdt meg hjemme i morgen, muligens også i overimorgen. Så kraftig UVI som du beskriver kan gi ganske alvorlige ettervirkninger hvis man ikke er litt forsiktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hvis du føler deg ok og har begynt på antibiotikakur så tror jeg du bare kan gå på jobben. Jeg tror ikke kulde har noe å si, jeg får like ofte uvi om sommeren som om vinteren og ikke er de verre heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det går sikkert greit å dra på jobb så lenge du har påbegynt kuren. Dvs. dersom du har inne-jobb da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.