Gjest diddelidu Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 hvor mye pc bruk er ok for 12åring?pr dag? pr uke? Pc frie dager ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 En halvtime per dag, med mindre det er snakk om skolearbeid. En time på fridager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg synes det viktigste er en fornuftig balanse mellom plikter (lekser), skjermtid (jeg synes ikke PC og playstation nødvendigvis er verre enn TV) og andre aktiviteter. En 12-åring er stor nok til å forstå at h*n kan medvirke til at denne balansen opprettholdes og innrette seg deretter. Jeg ser ingen grunn til å fly rundt med stoppeklokka dersom skjermaktiviteten ikke truer andre aktiviteter eller annen type sosialt liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Vi har alltid hatt fri bruk av pc. Det har regulert seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har måttet legge inn tidbegrensninger på min sønns pc, han er 12 år. Hadde jeg ikke gjort det hadde han sittet fra han kom hjem fra skolen, et lite avbrudd med håndballtrening, også PC fram til sengetid. Nå får han 3- 4 timer i løpet av dagen, dette mener jeg er mer en nok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Vi har alltid hatt fri bruk av pc. Det har regulert seg selv. Sånn er det her også, men så sitter de ikke med hodet i skjermen til alle tider heller 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.