Gå til innhold

pc bruk

Gjest diddelidu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det viktigste er en fornuftig balanse mellom plikter (lekser), skjermtid (jeg synes ikke PC og playstation nødvendigvis er verre enn TV) og andre aktiviteter.

En 12-åring er stor nok til å forstå at h*n kan medvirke til at denne balansen opprettholdes og innrette seg deretter. Jeg ser ingen grunn til å fly rundt med stoppeklokka dersom skjermaktiviteten ikke truer andre aktiviteter eller annen type sosialt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har måttet legge inn tidbegrensninger på min sønns pc, han er 12 år. Hadde jeg ikke gjort det hadde han sittet fra han kom hjem fra skolen, et lite avbrudd med håndballtrening, også PC fram til sengetid.

Nå får han 3- 4 timer i løpet av dagen, dette mener jeg er mer en nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Vi har alltid hatt fri bruk av pc. Det har regulert seg selv.

Sånn er det her også, men så sitter de ikke med hodet i skjermen til alle tider heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...