Gjest FruH Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Lille jenta mi har bursdag i dag, 13 år. Og jeg som ikke synes det er mer enn litt siden jeg kom hjem med en liten bylt i rosa teppe. Hun har disse årene utviklet seg til en bestemt liten dame med egne meninger, som slett ikke alltids stemmer overens med mammas. Sitter her og er rent nostaligisk, rart å sende sistemann ut i "voksenverdenen". Og i kveld skal det være pysj-party med overnatting i kjellerstua. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Gratulerer med tenåring i hus ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg er nå snar tmidt i mellom to tenåringer, deneldste fyller 20 nest uke og yngstemann fyller 13 til våren. Minsten er jo ikke liten lenger, han har sikkert vokst en halv meter siden i sommer, er opp og i humøret hele tiden og midt i stemmeskiftet. Vemodig egentlig, jeg har ikke noen liten gutt lenger, men har fortsatt en god gutt da:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.