Gjest venneløs... Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg har tre barn, er veldig aktiv med dem i alt de gjør og kjenner mange voksne rudnt omkring i lokalmiljøet. Jeg savner nære venninner som jeg kan snakke med, trene med og eller være venn med rett og slett. Synes det er stort sprang fra å være mor til noen og dermed bekjente til å bli venner, ordentlige venner. Noen tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kanskje du kan invitere en av de bekjente på en kaffekopp el.l.? Og så ser dere om kjemien er der - kanskje det blir noe mer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Start med en bekjent. Så inviterer du hennes barn på besøk til ditt barn, og i den forbindelse ber du henne inn på en kopp kaffe eller noe. Hvis du syns det er litt ekkelt å ringe den første gangen kan du sende sms: "Hei. XX har så lyst til at YY skal komme på besøk. Det er hyggelig hvis du har tid til å ta en kopp kaffe med meg samtidig. Kunne det passe onsdag klokka x? Hilsen..." Jeg har en veldig god venninne jeg ble kjent med på denne måten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjenner meg igjen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kjenner meg igjen. Har laget meg en profil på aktivitetsvenner.no Du kan eventuelt søke meg opp der om du vil. Jeg heter Agathe der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vet ikke om jeg har så mange tips, men erfarer jo litt av det samme - det er hyggelig med bekjente også, og foreldre til barnas venner er hyggelig å møtes og prate med om forskjellige ting, men for å etablere et virkelig godt og trygt vennskap trengs det litt god "kjemi" i tillegg. Mitt beste råd er vel at en er sosial med de bekjentskapene en har og gjør hyggelige ting som gir energi, alene eller sammen med andre, og at en ikke gir opp å møte de rette etterhvert. Synes også det er bra å velge aktiviteter som gir mening (f.eks. musikk, trening, håndverk), uavhengig av de en treffer der. Felles interesser er likevel et godt utgangspunkt for vennskap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ensomulvinne Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Skulle gjerne hatt noen tips selv 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.