Gjest Taante "gul og blå" Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Sitter med høyrearmen i gips etter å ha brukket underarmen og blitt operert i albuen, og fått beskjed om å være forsiktig med å bruke den en god stund framover. Spørsmålet er om jeg kan spørre mine to nieser på 12 og 14 år til å gjøre julevasken for meg (vel tilstrekkelig med golv+støvtørking dette året - kanskje en dags arbeid...).. (Ingen av dem er i utgangspunktet særlig ivrig på å hjelpe til heime, men begge sparer til dyre ting...) Er barn i den alderen gamle nok til å ta på seg et slikt oppdrag? Hva slags betaling/belønning bør de få ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Tja, gjør de skikkelig arbeid og bruker en helt dag på det kan de fint få 400-500 kr hver syns jeg. Men da hadde jeg nok krevd av bad og kjøkken ble shinet i tillegg til gulvvask og støvtørk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.