Gå til innhold

HJÆÆLP

Gjest Taante "gul og blå"

Anbefalte innlegg

Gjest Taante "gul og blå"

Sitter med høyrearmen i gips etter å ha brukket underarmen og blitt operert i albuen, og fått beskjed om å være forsiktig med å bruke den en god stund framover.

Spørsmålet er om jeg kan spørre mine to nieser på 12 og 14 år til å gjøre julevasken for meg (vel tilstrekkelig med golv+støvtørking dette året - kanskje en dags arbeid...).. (Ingen av dem er i utgangspunktet særlig ivrig på å hjelpe til heime, men begge sparer til dyre ting...)

Er barn i den alderen gamle nok til å ta på seg et slikt oppdrag? Hva slags betaling/belønning bør de få ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, gjør de skikkelig arbeid og bruker en helt dag på det kan de fint få 400-500 kr hver syns jeg. Men da hadde jeg nok krevd av bad og kjøkken ble shinet i tillegg til gulvvask og støvtørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...