Gjest Ingen planer i år Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vi har ingen planer i år, og jeg tror heller ikke vi blir invitert noen plass. Finnes det noe som det er ok å dra på som familie. Hotellopphold o.l. Noen forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 * Fakkeltog i bydelen kl. 17.00 - med stopp på skoleplassen. Der serveres det gløgg. * Spise fondue ved festdekket bord rundt kl. 20.30 - med div. kjøtt, innbakt scampi, salater og godt brød. * Kl. 23.00: Kle på oss og gå opp til TV-tårnet for å se fyrverkeriet over byen. Tar 25 min å gå opp fra oss. Tradisjonen tro feirer vi Nyttårsaften alene - 2 voksne + 2 barn (7 og 9 år) - og vi gleder oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vi har annethvert år feilret 3-4 familier sammen, Da starter vi i 19-tida og prater og leker i mange timer. Årene i mellom har vi vært hos svigermor. I år er det svigermor-nyttårsaften. Da spiser vi pinnekjøtt i 17 tida, og så skjer det ikke noe spesielt før vi går ut og ser på rakettene klokka 24. Ganske så kjipt.... Vi har vel ikke bestemt oss helt for hvordan vi skal feire kvelden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vi skal til venner. Alle tar med hver sin rett til koldtbord. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vanligvis feirer vi nyttårsaften enten på Geilo eller i Hemsedal. I år blir det derimot nyttårsaften på Trysil :-) Det blir nok full fart som alltid :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ser nå at tråden ligger på foreldre-småbarn forumet, så da var sikkert ikke mitt svar spesielt interessant. Vi har ingen barn :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest segunda Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg har ikke bestemt noe som helst, men regner med at som vanlig blir jeg invitert et eller annet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 I år tror jeg at jeg skal ha meg en heidundrandes nyttårsfest, hva resten av familyen skal vet jeg ikke, for vi deler oss muligens opp akkurat på nyttårsafta i år. Ellers har vi vært mye med andre vennepar, noen ganger med barn, andre ganger uten (guttungen drar noen ganger til annen familie og feirer). Jeg har hørt om flere som har feirt på hotell, hele familien og kost seg. Så sjekk ut om det er noen pakketilbud i områdene dere kunne tenkt dere og feirt. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Som regel er jeg alene hjemme, men i år vet jeg ikke om minstemann er her eller ikke. Han var her i fjor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Vi har vært hjemme alene, sammen med venner eller reist utenlands. Hjemme alene med små barn som legger seg tidlig er nedtur.... I år ser det ut som om det blir noen netter på en hytte langt sør i Sverige, med en eller to dager i København og sannsynligvis et stallbesøk i privat regi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vi feirer alene vi fire i familien som vi har gjort de siste årene, har små unger på 4 og 6 og syns det er veldig greit at de får legge seg når de er trøtte (til vanlig tid eller kanskje bittelitt senere). Er ute med stjerneskudd og et par raketter i sekstiden kanskje, spiser etterpå, så legger de seg og vi ser på tv eller spiller spill og koser oss vi to voksne. I går gikk vi ikke ut engang for å se på rakettene, bare så på de gjennom vinduet. Og jeg syns faktisk det var alldeles i orden! Nyttårsaften er ikke noe spesielt for meg, og det er ikke ekstra viktig å gjøre noe spesielt akkurat den dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vi pleier som regel å være hjemme, men med et vennepar på besøk, eller vi er hos dem. Det er liksom blitt litt tradisjon. I fjor ble det litt annerledes, mannen jobber turnus og jeg planla hjemmekveld for meg og snuppa, men så dukket en av sønnene opp, så da ble det litt liv likevel. Mulig vi får besøk av en av sønnene med barnebarn på nyttårsaften, eller kan få lov å være barnevakt. Det hadde vært kos. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vi har i mange år vært på hyttetur på fjellet i nyttårshelga, men i år feires det på Gran Canaria. Håper det blir bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vi skal til venner med barn på samme alder - der blir det vel ca. ti voksne og ti barn, tenker jeg, og full fart på alle plan. Gleder meg . Vil ellers tro det er hyggelig også å ferie nyttårsaften f.eks. på høyfjellshoteller, hvor det typisk oppholder seg skiglade familier. Ville jo i så fall unngått typiske feststeder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingen planer i år Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vanligvis feirer vi nyttårsaften enten på Geilo eller i Hemsedal. I år blir det derimot nyttårsaften på Trysil :-) Det blir nok full fart som alltid :-) Hvordan er det på fjellet da. Leier dere hytte eller hus? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvordan er det på fjellet da. Leier dere hytte eller hus? Nyttårsaften på fjellet er fantastisk!! :-))) Kunne ikke tenkt meg å feire i byen faktisk. Enten er vi på en hytte, eller så leier vi leilighet som oftest sammen med venner av oss. I år er vi derimot en stor gjeng som skal bo på hotell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nyttårsaften på fjellet er fantastisk!! :-))) Kunne ikke tenkt meg å feire i byen faktisk. Enten er vi på en hytte, eller så leier vi leilighet som oftest sammen med venner av oss. I år er vi derimot en stor gjeng som skal bo på hotell. ''Nyttårsaften på fjellet er fantastisk!! :-))) Kunne ikke tenkt meg å feire i byen faktisk'' Nesten hvert år de ti årene før jeg fikk barn var jeg også på fjellet (typisk Hemsedal o.l.) med venner i romjul og over nyttår. Det var kjempefint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MHC Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Sitter på en sandstrand! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Sitter på en sandstrand! Mmm.... være med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Sitter på en sandstrand! *misunnelig* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.