Gå til innhold

Hva gjør dere på nyttårsaften?

Gjest Ingen planer i år

Anbefalte innlegg

''Nyttårsaften på fjellet er fantastisk!! :-))) Kunne ikke tenkt meg å feire i byen faktisk''

Nesten hvert år de ti årene før jeg fikk barn var jeg også på fjellet (typisk Hemsedal o.l.) med venner i romjul og over nyttår. Det var kjempefint! :)

Ja jeg storgleder meg bestandig til romjulen og nyttårsaften! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ber vi sannsynligvis hjem noen få personer. Tiden vil vise om dette blir til middag, eller at de kommer noe senere til kaffe og "noe i tillegg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enkelt og greit

Vi har heller ingen planer, men det blir nok til at vi spiser kalkun eller ribbe hjemme, masse godteri og kaker og ser på raketter fra verandaen til 24 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke peiling. Har ikke noe spesielt forhold til nyttårsaften og er i grunnen glad når den er over og huset fremdeles står, men nå er det jo ikke så mye raketter lenger da.

Vi blir vel hjemme hos kjæresten med ungene og koser oss, evt. om vi drar til noen andre med unger. Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...