Mary Poppins Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 ''Nyttårsaften på fjellet er fantastisk!! :-))) Kunne ikke tenkt meg å feire i byen faktisk'' Nesten hvert år de ti årene før jeg fikk barn var jeg også på fjellet (typisk Hemsedal o.l.) med venner i romjul og over nyttår. Det var kjempefint! Ja jeg storgleder meg bestandig til romjulen og nyttårsaften! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Her ber vi sannsynligvis hjem noen få personer. Tiden vil vise om dette blir til middag, eller at de kommer noe senere til kaffe og "noe i tillegg". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enkelt og greit Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vi har heller ingen planer, men det blir nok til at vi spiser kalkun eller ribbe hjemme, masse godteri og kaker og ser på raketter fra verandaen til 24 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
to-barns-mamman Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Og det skal bli veldig deilig, nå trenger vi sol og varme :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Vi har forløpig ingen planer, men jeg drømmer om et hotellopphold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guerrilla Radio Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Høy musikk og en flaske vodka - alene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har ikke peiling. Har ikke noe spesielt forhold til nyttårsaften og er i grunnen glad når den er over og huset fremdeles står, men nå er det jo ikke så mye raketter lenger da. Vi blir vel hjemme hos kjæresten med ungene og koser oss, evt. om vi drar til noen andre med unger. Vi får se. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Gjør ikke noe spesielt. Spiser kalkun og kjører litt oppi høyden for å se på rakettene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Og det skal bli veldig deilig, nå trenger vi sol og varme :-) Misunnelig;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Og det skal bli veldig deilig, nå trenger vi sol og varme :-) Misunnelig;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.