Gå til innhold

FU: Skal du barbere leggene til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var nettopp tanken min :-)

Det kan jo bli det som gjør at han skjønner alvoret :-) Akkurat som harald Hårfagre ikke klipte og barberte seg inntil han hadde samlet sammen rikte, kommer du til å forbli ubarbert inntil han slutter med longsen! :-)

Annonse

Det kan jo bli det som gjør at han skjønner alvoret :-) Akkurat som harald Hårfagre ikke klipte og barberte seg inntil han hadde samlet sammen rikte, kommer du til å forbli ubarbert inntil han slutter med longsen! :-)

Dere kommer virkelig med kreative forslag her i kveld :-)

Ja, det hadde gjort seg - jeg kan jo spare håret både her og der!

*ser for meg prust gå rundt som en hårete hulekvinne helt til våren kommer og stillongsen kan kastes*

Annonse

Gjest Shira :o)

Flott. Fornuftig. Hvor lang er agendaen?

Ganske lang, det er noe håndklebretting, samt at jeg så at skoene sto usynkroniserte her om dagen, teipen lå slett ikke på sin faste plass når jeg skulle pakke inn julegavene jeg kjøpte i august 2007 ++

*flirer*

Gjest Vizzvazz

Det er da lekkert med sorte hår som stikker ut av strømpebuksen? :-)

Uff er litt skjemt av moren min, hun vil ikke barbere pga hun tror det blir dobbelt så mye som vokser ut igjen da og ikke vil hun vokse pga det er så vondt.

SÅ hun har på seg tynnestrømpebukser der du ser de lange hårene gjennom :D

Greit nok - det blir ikke stubber som stikker ut hvis du barberer deg til vanlig og det har vokst ut, men du ser liksom hvordan hårene kveiler seg inntil huden under strømpebuksen. Lekkert ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...