Gå til innhold

FU: Skal du barbere leggene til jul?

Anbefalte innlegg

[quote name=Shira :o)' timestamp='1289864228' post='4473926]

Ganske lang, det er noe håndklebretting, samt at jeg så at skoene sto usynkroniserte her om dagen, teipen lå slett ikke på sin faste plass når jeg skulle pakke inn julegavene jeg kjøpte i august 2007 ++

*flirer*

Oi, omfater temaet "håndklebretting" også tellekanter i skapet samt hvor høyt eller lavt i skapet de legges?

Fortsetter under...

Oi, omfater temaet "håndklebretting" også tellekanter i skapet samt hvor høyt eller lavt i skapet de legges?

Jeg vil tro at alle er opptatt av at håndklehaugen skal brettet og legges i skapet

1) alfabetisk etter merke/opprinnelse, eller

2) etter størrelser, eller

3) etter fargekoder

Mulig det er flere kriterier å sortere etter også, men det er litt tidlig på dagen ;-)

Du mener at det ene utelukker det andre? ;-)

Neida, ikke rent fysisk :-) Men kanskje utelukket av sosiale hensyn? ;-)

Synes jeg ser meg selv stå inne på damedo med foten godt planta opp i håndvasken mens jeg barberer... *he he*

Men: Jeg skal ha fri den dagen, og jeg tror jaggu jeg tar fri den 22. også - får se an situasjonen når det nærmer seg :-)

Jeg vil tro at alle er opptatt av at håndklehaugen skal brettet og legges i skapet

3) etter fargekoder

Mulig det er flere kriterier å sortere etter også, men det er litt tidlig på dagen ;-)

Ja, egyptisk bomull kommer før svensk!

Annonse

Neida, ikke rent fysisk :-) Men kanskje utelukket av sosiale hensyn? ;-)

Synes jeg ser meg selv stå inne på damedo med foten godt planta opp i håndvasken mens jeg barberer... *he he*

Men: Jeg skal ha fri den dagen, og jeg tror jaggu jeg tar fri den 22. også - får se an situasjonen når det nærmer seg :-)

Enkelte har hårfjerning som heltidsjobb også, uten at jeg er en av dem :-)

Ha, ha. Jeg har sett på Tv-shop, og lurte på å kaste bort noen penger på denne.

http://www.tvins.com/no/products/dermaseta/dermaseta.php

Sikkert like unyttig som alt annet man selger der, så muligens legger jeg nok pengene i nye høvler!! Forøvrig er jeg ikke så glad i leggpels, så den forsvinner ca annenhver dag, hele året.

Gjest Shira :o)

Klart! Tellekantene må gjøres etter mitt system, jeg driter da vel i om mannen er student og jobber livet av seg nå før jul, kantene er viktige!

*drikker kaffe med nesetippen litt i sky*

3) etter fargekoder

Hmm - hos oss har vi kjøkkenhåndkler i en skuff på kjøkkenet og badehåndkler i et skap på badet. Mer avansert sortering har vi ikke.

* vurderer bot og bedring *

Annonse

Uff er litt skjemt av moren min, hun vil ikke barbere pga hun tror det blir dobbelt så mye som vokser ut igjen da og ikke vil hun vokse pga det er så vondt.

SÅ hun har på seg tynnestrømpebukser der du ser de lange hårene gjennom :D

Greit nok - det blir ikke stubber som stikker ut hvis du barberer deg til vanlig og det har vokst ut, men du ser liksom hvordan hårene kveiler seg inntil huden under strømpebuksen. Lekkert ;-)

Tror aldri min mor har barbert seg heller, eller jeg vet hun ikke har gjort det. Hun går med "vinterpels" hele året :-).

Personlig føler jeg meg ikke helt vel med lange hår som stikker ut her og der :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...