Gå til innhold

FU: Er du lei av alle juletrådene i november?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har fri hele jula. Så det så ;-)

det har jeg også, men jaggu bruker jeg om mange avspasseringstimer på det! :-)

Starter med fri den 22. desember og vender ikke tilbake på jobb for 3. januar. Det er kun julaften og nyttårsaften som er faste fridager på min jobb, nå som alle helligdagene faller på lørdag og søndag.

Og neste år blir det enda verre, ettersom de to "ekstrafridagene" faller på lørdager. Da er det kun mandag 2. juledag som blir ekstra fri uten trekk fra feriedagskontoen eller avspasseringskontoen...

Gjest Nickløsheletiden

det har jeg også, men jaggu bruker jeg om mange avspasseringstimer på det! :-)

Starter med fri den 22. desember og vender ikke tilbake på jobb for 3. januar. Det er kun julaften og nyttårsaften som er faste fridager på min jobb, nå som alle helligdagene faller på lørdag og søndag.

Og neste år blir det enda verre, ettersom de to "ekstrafridagene" faller på lørdager. Da er det kun mandag 2. juledag som blir ekstra fri uten trekk fra feriedagskontoen eller avspasseringskontoen...

Vi har stengt , så jeg behøver ikke bruke av avspaseringstimene ;o) Har hatt avspasering i dag, julevasket vinduer + diverse annet og dolet selvfølgelig :-)

Annonse

Vi har stengt , så jeg behøver ikke bruke av avspaseringstimene ;o) Har hatt avspasering i dag, julevasket vinduer + diverse annet og dolet selvfølgelig :-)

Hørtes deilig ut med stengt jobb i jula :-)

men jeg skal ikke klage - sist jeg jobbet en dag i romjula, var i 1992. Det var så kjipt at jeg bestemte meg straks for å slutte med denslags...,-)

Gjest Nickløsheletiden

Hørtes deilig ut med stengt jobb i jula :-)

men jeg skal ikke klage - sist jeg jobbet en dag i romjula, var i 1992. Det var så kjipt at jeg bestemte meg straks for å slutte med denslags...,-)

Det var lurt ;-)

Fra det ene til det andre. Nå må jeg forsøke spare opp litt avspasering til slutten av januar. Skal på jentetur ;-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...