Gå til innhold

Barnehage i mellomjulen

Gjest Ikke bestemt ennå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva vi kommer til å gjøre. Sannsynligvis fylles dagene med familie og aktiviteter slik at barnehage ikke blir så aktuelt. Dersom det blir en "hjemmedag" uten planer sender jeg dem nok, ettersom jeg har eksamen rett over nyttår og strengt tatt trenger litt lesetid selv om det er jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mange år siden vi hadde barnehagebarn, men vi hadde dem alltid hjemme i romjula. Og de siste dagene angret vi alltid på at vi ikke valgte å ha dem der en dag eller to - da holdt ungene på å gå på veggen av kjedsomhet og drev både hverandre og oss til vanvidd! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vesla var på den alderen hadde hun absolutt hatt best av å få vært litt i barnehagen i mellomjula - men beklageligvis hadde barnehagen stengt så vi forsøkte så godt vi kunne å la henne få rase fra seg hjemme. Ikke like enkelt i og med at vi enda ikke hadde noe nettverk med barn der vi bodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke bestemt ennå

Jeg tenkte å han der i 2 dager og bruke de dagene på storebror. Føler at det blir lite tid til han ellers. Pappaen har nettopp hatt hjerteinfarkt og skal ta det med ro framover. Men vi får se hva vi gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel omtrent den travleste tida på året på jobb - så ja jeg har hatt ungene i barnehagen i romjula. Bortsett fra ett år da de plutselig en mnd før bestemte at de ikke skulle ha åpent. De tror visst at alle er lærere eller har en mormor som er pensjonist eller noe...

Men vi ordnet det med at en av oss jobbet delvis på kveldstid... pluss at vi fikk en jente til å sitte barnevakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...