Liliaceae Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vi har alle fri i romjula og skal kose oss sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Else Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg hadde GARANTERT ikke sendt barna i barnehagen om jeg selv hadde fri i romjulen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vet ikke helt hva vi kommer til å gjøre. Sannsynligvis fylles dagene med familie og aktiviteter slik at barnehage ikke blir så aktuelt. Dersom det blir en "hjemmedag" uten planer sender jeg dem nok, ettersom jeg har eksamen rett over nyttår og strengt tatt trenger litt lesetid selv om det er jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Nå er det mange år siden vi hadde barnehagebarn, men vi hadde dem alltid hjemme i romjula. Og de siste dagene angret vi alltid på at vi ikke valgte å ha dem der en dag eller to - da holdt ungene på å gå på veggen av kjedsomhet og drev både hverandre og oss til vanvidd! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Da vesla var på den alderen hadde hun absolutt hatt best av å få vært litt i barnehagen i mellomjula - men beklageligvis hadde barnehagen stengt så vi forsøkte så godt vi kunne å la henne få rase fra seg hjemme. Ikke like enkelt i og med at vi enda ikke hadde noe nettverk med barn der vi bodde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke bestemt ennå Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg tenkte å han der i 2 dager og bruke de dagene på storebror. Føler at det blir lite tid til han ellers. Pappaen har nettopp hatt hjerteinfarkt og skal ta det med ro framover. Men vi får se hva vi gjør 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er vel omtrent den travleste tida på året på jobb - så ja jeg har hatt ungene i barnehagen i romjula. Bortsett fra ett år da de plutselig en mnd før bestemte at de ikke skulle ha åpent. De tror visst at alle er lærere eller har en mormor som er pensjonist eller noe... Men vi ordnet det med at en av oss jobbet delvis på kveldstid... pluss at vi fikk en jente til å sitte barnevakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.