Gå til innhold

Brennpunkt, damen i gult.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Good point. Har ikke sett noen så presset i et hjørne siden armbåndsaken ;-)

Hva var armbåndsaken?

Jeg er oppgitt over navsystemet på vegne av de kvikksølvskadde tannlegesektretærene,,,,,,,,,,, Tenk å bare bli møtt med generelle betraktninger. Det er til å bli sprø av.

Trodde jeg hadde kikka feil på klokka jeg, at det var Eia og co som allerede var i gang. hehe... De to mannfolka, øverste sjef og advokat (eller hva det var), kjempet hardt de også. Nei, NAV, nå har dere ikke mye goodwill !

Jeg fatter ikke at det er mulig at navlegene overprøver lange utredninger fra spesialister og så videre, og våger å påstå at kvikksølv ikke er giftig eller gir kognitive skader, når det er allment kjent.

UHØRT.

Jeg fatter ikke at det er mulig at navlegene overprøver lange utredninger fra spesialister og så videre, og våger å påstå at kvikksølv ikke er giftig eller gir kognitive skader, når det er allment kjent.

UHØRT.

Det var faktisk litt surrealistist... Er det mulig??

Annonse

UHØRT.

Overprøver ikke hele NAV legene da. Ser jo det i hjemmetjenesten også, det kommer to eldre hjemmehjelpere og overprøver legens anbefaling.

Jeg greide å sovne på sofan i går og mistet programmet. Finner det ikke på TV2 sine sider heller - noen som vet om det går i reprise?

Det er ikke så rart at du ikke finner det på TV2, for Brennpunkt er et NRK-program.

Du kan se det på Nett-TV på nrk.no eller sent imorgen kveld på NRK2

tror

Annonse

Dette er noe av det sykeste jeg har sett.

Ikke for å undervurdere kvikksølvskader, men jeg tror det er mer enn kvikksølv som er skyld i denne kvinnens tilstand.

Hun minnet litt om Olga marie på en merkelig måte.

Huff, burde ikke snakke stygt om folk, egentlig. Kanskje hun bare ofret seg. Håper hun har det bra inni seg.

Hun minnet litt om Olga marie på en merkelig måte.

Huff, burde ikke snakke stygt om folk, egentlig. Kanskje hun bare ofret seg. Håper hun har det bra inni seg.

Jeg tror nok ikke hun har det bra inni seg etter å ha sett seg selv på tv-en, men det synes jeg heller ikke hun burde ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...