Gå til innhold

Vasker du vinduer i kuldegrader?

Anbefalte innlegg

He, he. Er jo ikke noe jeg gjør veldig ofte med de fleste vinduene. Men kjøkkenvinduet tar jeg ofte for det er rett ved siden av komfyren og er utsatt for fettsprut og andre ting, så det tar jeg ca en gang i uka. Vanskelig å la være å vaske det hvis det er kuldegrader i lengre perioder.

Men det kommer vel ikke fettsprut på utsiden?

Jeg vasker utsiden av vinduene mine to ganger i året, høst og vår. Før kuldegradene kommer og etter at de er over. Holder i massevis.

Fortsetter under...

Men det kommer vel ikke fettsprut på utsiden?

Jeg vasker utsiden av vinduene mine to ganger i året, høst og vår. Før kuldegradene kommer og etter at de er over. Holder i massevis.

Nei, men når jeg først er i gang med såpevann og nal kan jeg jo ta utsiden også. Vipper bare vinduet rundt, og mens jeg ordner litt rundt blir ruta "varm". Og så vasker jeg. Men ikke hvis det er er under - 10. Men det er sjelden det er så kaldt her hos oss.

''Men kjøkkenvinduet tar jeg ofte for det er rett ved siden av komfyren og er utsatt for fettsprut og andre ting, så det tar jeg ca en gang i uka.''

En gang i uka?!! *Sjokktilstand*

Så flinke du / dere er! Jo meir jeg er på DOL, jo meir innser jeg at jeg må være født uten husmor-gen, eller at det genet har gått i dvale for ca 20 år siden ;)

''En gang i uka?!! *Sjokktilstand*

''

Hehe, slik tenkte jeg og. Hos oss vaskes vinduene 1-2 ganger i året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...