Gjest I tvil her nå. Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Poden på 6 år ønsker seg laserpenn til jul. Er det noen her inne som har erfaring med det? Skader? Det er jo i utgangspunktet ingen leke, men veldig spennende å leke med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Laser er i utgangspunktet ikke leketøy. Og det skal ikke mye effekt til før øyne er permanent skadet. Man kan heller ikke regne med at ungen bare bruker den "forsvarlig", eller når det er voksne tilstede. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg hadde ikke gitt det i gave til et barn,,, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nei, jeg ville ikke tatt sjansen på å gi laserpenn til et barn. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.7365638 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest I tvil her nå. Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Etter at jeg la inn spørsmålet googlet jeg laserpenn. Og der fikk jeg egentlig svaret jeg var ute etter. Min mann steilet da jeg nevnte det, han hadde fått med seg at laser IKKE var noe for barn. Ingen laser under treet i år altså!! Takk for engasjementet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.