Gå til innhold

Str 80 - hvilken alder tilsvarer det?

Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei!

Da blir det vel kanskje for stort da?

Kanskje heller ta 70?

Kommer jo litt an på størrelsen på ungen. Jeg mener det er bedre at slike klær er litt for store enn for trange, så jeg hadde kjøpt str 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solstice

Nei!

Da blir det vel kanskje for stort da?

Kanskje heller ta 70?

Nei, 70 blir for lite. Min minste på 5,5 mnd er 67 cm lang, og hun er under gjennomsnittet. Ullbodyer i 70 er akkurat såvidt passe til henne. Til en på 7.5 mnd bør du kjøpe 80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, 70 blir for lite. Min minste på 5,5 mnd er 67 cm lang, og hun er under gjennomsnittet. Ullbodyer i 70 er akkurat såvidt passe til henne. Til en på 7.5 mnd bør du kjøpe 80.

ok, da satser jeg på at det blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

74 kan være stort nok hvis du handler på H&M eller andre merker som har skandinaviske størrelser.

Men mye barnetøy er tilpasset bitte små, mellomeuropeiske barn, og da er det lurt å gå opp en størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...