Gå til innhold

Nå er adventstjerna og adventstaken oppe!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

uff min ekssamboer var alltid tidlig med jula,

men da var han også tidlig med å fjerne jula.

Han begynte på denne tia her med julepynt av all slag

og kunstig juletre hadde vi slik at han kunne pynte det tidlig....

Så ble han dritlei jula 2. juledag og tok den ned da :D

Selv syns jeg det holder å ta frem litt og litt fra 1. desember - eller 1. søndag i advent da - adventsstake, så julestjerne og andre ting.

har fortsatt kunstig tre, men venter i alle fall en uke før jul før jeg pynter det.

Her er det en som har hatt sånn lyslenke på hele verandaen siden 1 november. Jeg syns det er helt sykt! Man trenger ikke sette opp verken lys eller adventsstjerne før 1 desember.

''Jeg syns det er helt sykt!''

Også helt sykt, da ;)

Annonse

Her er det en som har hatt sånn lyslenke på hele verandaen siden 1 november. Jeg syns det er helt sykt! Man trenger ikke sette opp verken lys eller adventsstjerne før 1 desember.

4. søndag i advent må da 'passere' - selv om den kommer før 1. desember :-)

Overskriften får meg til å tenke på den "fem på gaten"-reportasjen fra en lokalavis på Vestlandet et sted, med spørsmål om man hadde startet med juleforberedelsene.

En gubbe med bart svarte at han overlot alt til kona - alt han gjorde var å "ta fram staken"...;-)

Føler meg litt som naboen din, selv om jeg ikke har hengt opp noe adventsstake ennå... men snart. Det er jo NÅ det kan være hyggelig med jul. Førjul.

*støtteerklæring til naboen din* ;-)

NEI!!!!!!!!!!!!!!! det er i desember det er kselig med jul. Nå er det koselig å glede seg til alt det koselige vi skal gjøre i desember.

Dermed basta!!!!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...