Gå til innhold

Blinde damer kårer Norges mest sexy mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ligner kanskje for mye på Kåre Willoch.?

*he he* Nei, jeg synes ikke de to er spesielt like.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• AneM1365380603

9

• tonie

8

• Axcia

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest jejejeje
Skrevet

Ja, smaken er som baken. Jeg synes han ser slitenherjet ut, og dessuten som om han bare såvidt har tatt noen korte sove- og spisepauser innimellom kjederøykinga.

Og nettopp det gjør han sexy ;)

Skrevet

Og nettopp det gjør han sexy ;)

...og jeg hørte en gang at noens bestemor syntes Derrick var så kjekk! ;-)

AneM1365380603
Skrevet

På 80-tallet stormet en venninne inn døra hos oss og utbrøt "Dæven han Bjøro Håland er fin!" Min mor glemmer det aldri ;)))

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Som du sier ser han innrøkt ut og i følge boka røyker han mye også. Han er yngre enn meg, men ser ut til å være over 50.

Alikevel er det ett eller annet med han. Jeg tror ikke han egner seg som ektemann, men jeg tror han egner seg i senga ;-)

Skrevet

På 80-tallet stormet en venninne inn døra hos oss og utbrøt "Dæven han Bjøro Håland er fin!" Min mor glemmer det aldri ;)))

He he :-)

Han bor i området her, og har barnebarn på skolen vår. Husker en gang på en av ungenes fotballkamp, da stod han på sidelinja og heiet.

Jeg syntes det var litt fascinerende at han var der "på ordentlig" :-)

Han hadde også et sang-show i barnehagen i fjor :-)

AneM1365380603
Skrevet

He he :-)

Han bor i området her, og har barnebarn på skolen vår. Husker en gang på en av ungenes fotballkamp, da stod han på sidelinja og heiet.

Jeg syntes det var litt fascinerende at han var der "på ordentlig" :-)

Han hadde også et sang-show i barnehagen i fjor :-)

Ja, han ser sympatisk ut, men det var litt spesielt med venninna pga at hun var 13-14 år da :)

Skrevet

Som du sier ser han innrøkt ut og i følge boka røyker han mye også. Han er yngre enn meg, men ser ut til å være over 50.

Alikevel er det ett eller annet med han. Jeg tror ikke han egner seg som ektemann, men jeg tror han egner seg i senga ;-)

Tror jeg ikkeno på! Det er da en kjent sak hva så mye tobakk gjør med de fine blodårene... nudge, nudge, say no more!

Skrevet

''...og jeg hørte en gang at noens bestemor syntes Derrick var så kjekk! ;-)''

Ups...

Skrevet

*ho ho*

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Tror jeg ikkeno på! Det er da en kjent sak hva så mye tobakk gjør med de fine blodårene... nudge, nudge, say no more!

LOL.

Skrevet

''...og jeg hørte en gang at noens bestemor syntes Derrick var så kjekk! ;-)''

Ups...

...i grunnen greit at det finnes noen der ute for enhver smak. :-)

Skrevet

I samme kategori som Derrick ;)

Men hun som likte Derrick var en gammel dame, da.

Skrevet

*hahahahahahaha*

Skrevet

*skratter*

Skrevet

*hahahahahahaha*

Det er greit nok at eldre damer helst titter på eldre menn, men hvis man først skulle titte på kjente menn født på 20-tallet: Hvorfor da kaste bort tida med å se på Horst Tappert (f 1923) når man f eks kunne sett på Paul Newman (f 1925)?

Skrevet

Det er greit nok at eldre damer helst titter på eldre menn, men hvis man først skulle titte på kjente menn født på 20-tallet: Hvorfor da kaste bort tida med å se på Horst Tappert (f 1923) når man f eks kunne sett på Paul Newman (f 1925)?

Eller Sean Connery f.1930

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...