Gjest kalender til far Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er det noen her som har forslag til kalandergaver til far i huset??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kanskje du får noen tips her? http://www.pakkekalender.dk/product.php?id=505 ''1. Bolsje juleblanding 2. Sparedåse ”Den første MILLION” 3. Tindåse m/frugtbolsjer 4. Sudoku toiletpapir 5. Nougatbar mandel og pistacie 6. Pasta formet som julemotiver 7. 2 stk. mini marmelade 8. Jule-Gløgg 9. Bogmærke med ”Tak” tekst 10. Gajol shot blå 11. Chokolade cigar 12. Julesæbe 13. Chokolade mix 14. Rød frugtthe ”Julethe” 15. Alfredo salt chips 16. Afrikansk Rasul sæbe 17. Stearinlys stor julemand 18. Travel mint i blikæske 19. IQ træpuzzle 20. Mini- honning med kanel 21. Tindåse m/ frugtbolsjer 22. Nøglering til foto 23. Rosette ”GULD værd” 24. Humørpiller chokolade'' 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det er ikke uten grunn at det går 24 flasker i en kasse øl tror 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det er ikke uten grunn at det går 24 flasker i en kasse øl tror ''Det er ikke uten grunn at det går 24 flasker i en kasse øl'' Garantert en dypere mening med det, ja :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Min får en gåte Altså, jeg legger en eller flere bokstaver i små konvolutter, en til hver dag. Til sammen blir det en setning som sier hva han får i siste pakken, som da er en litt finere gave. For noen år siden var det "Gutt av gull får Vi Menn til jul" - og så fikk han et Vi Menn abonnement. I år blir det "Snill gutt får kopp til slutt" og så får han en Bodum termokopp som jeg vet han har ønsket seg en stund. Som alternativ til konvolutter kan du lage små kremmerhus av papir og ha oppi en bokstav og en karamell eller noe for hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3jentemor Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 ''Det er ikke uten grunn at det går 24 flasker i en kasse øl'' Garantert en dypere mening med det, ja :-) Den fineste herre-kalender jeg har set bestod af 24 forskellige ølflasker - stærk øl i helgen og vanlig øl til hverdags. Men ikke put dem i ølkassen da, de må jo stå fremme og pynte op :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.