Gå til innhold

Norges mest sexy menn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• Colette

20

• candyqueen_83

5

• Mary Poppins

4

Gjest Nickløsheletiden

Enig i det, men han ser nå ut til å være mer passende for datteren min :-)

Antagelig har jeg blitt så vant til å ha en gammel mann ved min side at jeg ikke en gang kommer på å ta en titt på de unge :-)

Annonse

Enig i det, men han ser nå ut til å være mer passende for datteren min :-)

Antagelig har jeg blitt så vant til å ha en gammel mann ved min side at jeg ikke en gang kommer på å ta en titt på de unge :-)

Man kan ihvertfall ikke kikke på våre jevnaldrende! For hvem finner vi der?

Jo: Skavland, Trond Giske, Aune Sand, Stephen Ackles, .....

Humre humre...

Spydkasteren vår er skikkelig flott, enig i det! Jeg tabbet meg veldig en gang ift samboeren hans - hadde ikke fått med meg at hun var kjent og i verdensklasse.... Hun var en gang på samme treningssenter som meg (da hun var skadet for et par år siden), og vi trente på matter ved siden av hverandre. Vi hadde bittelitt small-talk, og jeg presterte å si "det der ser jammen tungt ut"....

Mannen min var der også, og holdt på å le seg i hjel da han så at vi to trente sammen, og at jeg pratet med henne, som om hun var hetl vanlig ;-)

Mye bra der, men selv om jeg setter stor pris på Støre som menneske og politiker, er han ikke med i kategorien "sexy" for min del.

Men du glemte jo den fineste i a-ha, da:

http://media.aftenposten.no/archive/00760/_mor_furuholmen_im8_760310x.jpg

Og så må vi ta med noen yngre, blant annet denne kjekke og sympatiske atleten:

http://www.morethanthegames.co.uk/files/morethanthegames/svindal%20.jpg

Hadde neppe sagt nei takk til han her:

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00660/TomStiansen_660270p.jpg

Nei, her er jeg ikke enig med deg - muligens med unntak for Magne Furuholmen!

Humre humre...

Spydkasteren vår er skikkelig flott, enig i det! Jeg tabbet meg veldig en gang ift samboeren hans - hadde ikke fått med meg at hun var kjent og i verdensklasse.... Hun var en gang på samme treningssenter som meg (da hun var skadet for et par år siden), og vi trente på matter ved siden av hverandre. Vi hadde bittelitt small-talk, og jeg presterte å si "det der ser jammen tungt ut"....

Mannen min var der også, og holdt på å le seg i hjel da han så at vi to trente sammen, og at jeg pratet med henne, som om hun var hetl vanlig ;-)

Hun satte sikkert pris på at noen snakket til henne som en helt vanlig person :-)

''Sikker på at mange damer har stemt på Jens Stoltenberg kun på grunn av at han ser ut som en supersnill og sexy kosebamse''

Det kan være, men jeg stemte på Gro og Jagland også jeg. Jagland fikk ufortjent mye kritikk.

Sant nok... Men føler meg litt ... ja hva kan være ordet...? Fjortis? Statsmnisteren vår er råsexy... rødme, rødme

Annonse

Hun satte sikkert pris på at noen snakket til henne som en helt vanlig person :-)

Joda, hun gjorde sikkert det! Men hun var jo kjent da, og jeg var jo dritflau etterpå at jeg ikke skjønte at hun var kjendis....

Men det er jo litt stillig å kunne si at en har trent sammen med en av verdens beste hekkløpere og sprintere da :-DDDD

Gjest Nickløsheletiden

Måtte bare betale regninger før jeg la meg.

Skavland er ikke så verst da, men legebroren hans er sexy :-)

Joda, hun gjorde sikkert det! Men hun var jo kjent da, og jeg var jo dritflau etterpå at jeg ikke skjønte at hun var kjendis....

Men det er jo litt stillig å kunne si at en har trent sammen med en av verdens beste hekkløpere og sprintere da :-DDDD

*S*

Men det kunne vært verre det du sa, da. En venninne kom i snakk med Jon Rønningen en gangg da han var på høyden av sin karriere. Husker ikke helt omstendighetene, men han sa at han var på dette stedet "på leir". Han mente treningsleir, men min venninne, som nok trodde at denne lille mannen var mye yngre enn han faktisk var, repliserte glad: "Åja! Er det speiderleir, det da?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...