Gå til innhold

Philips 52'' LED-Pro TV 52PFL9704H

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg er et veldig bra kjøp! Det er jo en utgående modell, men den virker som den har veldig bra spesifikasjoner.

Vi ar snakket om en stund at vi skulle kjøpe ny TV, og var og så på en Panasonic 52", og jeg mener den kostet ca 15000 (da var den satt ned veldig mye).

Her er det jo et annet merke, og et ar tusen mindre.

Vi er ikke så fryktelig kresne på kvalitet, men det er jo ok at den er i alle fall middels kvalitet og varer en del år da!

Fikk veldig lyst til å slå til! Mannen kommer hjem fra jobbreise i kveld, og jeg tror jammen vi må se på TV i morgen :-)

Veldig bra pris for den TV-en ja. Løp og kjøp.

Ja, har jammen lyst til det! Men tør ikke før jeg får mannen min med på det. Kjenner jeg ham rett, så skal han først sjekke ut alle andre tilbud først, og lese alle testene før han bestemmer seg....

Men jeg spør bare dere jeg :-)

(litt fleip, men litt fakta og)

Gjest Bob Saget

Ja, har jammen lyst til det! Men tør ikke før jeg får mannen min med på det. Kjenner jeg ham rett, så skal han først sjekke ut alle andre tilbud først, og lese alle testene før han bestemmer seg....

Men jeg spør bare dere jeg :-)

(litt fleip, men litt fakta og)

Gir jo en pekepinn at noen har kjøp den brukt for 18 500 nylig:)

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=24949894

EISA vinner er et skikkelig kvalitetsstempel.

Annonse

Oi - dette høres jo utrolig bra ut!

Jeg kjenner ikke til dette EISA, men forstår nå at det er et kvalitetsstempel.

Tror jeg ringer med en gang og hører hvor mange de har...

Jeg ringte nå. De var tomme for de de hadde tatt inn nå først - men fikk inn flere til uka :-)))))

Han hadde en demotype igjen i butikken - da tar jeg med meg min kjære dit på lørdag og kikker!

Gjest Bob Saget

Jeg ringte nå. De var tomme for de de hadde tatt inn nå først - men fikk inn flere til uka :-)))))

Han hadde en demotype igjen i butikken - da tar jeg med meg min kjære dit på lørdag og kikker!

Gjør det, og er han misfornøyd med bildet på denne, er det ikke håp:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...