Gå til innhold

Lotto spørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er nesten sluttet å vinne i lotto, men pengene kommer iallfall ganske snart. Får sjekke neste gang jeg vinner.

Du kan ikke ha mer enn 10.000 på din spillekortkonto, så vinner du store beløp, går de direkte til din bankkonto (som du oppga da du fikk spillekort).

Gjest lurer jeg på idag

Jeg er nesten sluttet å vinne i lotto, men pengene kommer iallfall ganske snart. Får sjekke neste gang jeg vinner.

Du kan ikke ha mer enn 10.000 på din spillekortkonto, så vinner du store beløp, går de direkte til din bankkonto (som du oppga da du fikk spillekort).

Spillekonto? Hehe jeg er tydeligvis helt grønn når det kommer til lotto ;) Spilte i lotto for førstegang igår nemlig. Men jeg fikk et spillekort så det har jeg, men hvordan sjekker jeg saldoen på denne? (altså om jeg har vunnet noen tusen)

Spillekonto? Hehe jeg er tydeligvis helt grønn når det kommer til lotto ;) Spilte i lotto for førstegang igår nemlig. Men jeg fikk et spillekort så det har jeg, men hvordan sjekker jeg saldoen på denne? (altså om jeg har vunnet noen tusen)

Du kan jo sjekke selv på TV på lørdag. Vinner du mange millioner, kan nok de på butikken se det. Småbeløp ser du neste gang du spiller lotto.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...