Gå til innhold

Hvem tar opp kampen?

Gjest uønsketleieboligmeduønsketleietakerutenomsorgforegenatferd

Anbefalte innlegg

Gjest uønsketleieboligmeduønsketleietakerutenomsorgforegenatferd
Skrevet

I det siste har vi kunnet se at det har blitt satt søkelys på "kvinner med uønsket atferd i og utenfor egen omsorg". All honnør til Eia og Tufte for å starte denne folkeaksjonen for disse lidende kvinnene. Det hele toppet seg med en flott demonstrasjon her forleden.

Selv havner jeg i en annen kategori, og det aner meg at det finnes en del der ute som gjør det. Jeg er mann, og jeg havner nok i kategorien "menn med uønsket atferd for egen omsorg, i og utenfor leid bolig". Aner meg at det er flere av dere der ute.

Hvem tar opp kampen for oss?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

4

• tzatziki1365380058

1

• ShitDiddelyDo

1

• nitty-gritty

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes fakkeltoget var helt på sin plass. Det var på tide!

Kanskje du skal starte den nye folkeaksjonen? Det er noen ledige midler etter at SOS rasisme ble avslørt.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

"kvinner med uønsket atferd i og utenfor egen omsorg".

Hva menes med den setningen? Uønsket adferd i og utenfor egen omsorg? Hva betyr det?

Skrevet

"kvinner med uønsket atferd i og utenfor egen omsorg".

Hva menes med den setningen? Uønsket adferd i og utenfor egen omsorg? Hva betyr det?

Det er innysende om du setter deg inn i problemkomplekset. Da vil du få stringente og signifikante svarmønstre i klare cluster helt etter fokusområdet.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Det er innysende om du setter deg inn i problemkomplekset. Da vil du få stringente og signifikante svarmønstre i klare cluster helt etter fokusområdet.

Jeg må bare innrømme at jeg ikke forsto dette heller.

Når jeg søker på stringente, betyr det å uttrykke seg klart og

cluster er navn på europeisk satellittprosjekt.

Hmm, jeg har antagelig litt tungt for det, men fint om du kan uttrykke deg litt enklere :-)

Skrevet

Så dete hele er bare tull og noe som Harald Eia og Co har funnet på ?

Dette er gravalvor! I hvert fall for 13 av 19 faste DOL-brukere. (Gjelder ikke de som kun skriver på forum for urinveier).

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Dette er gravalvor! I hvert fall for 13 av 19 faste DOL-brukere. (Gjelder ikke de som kun skriver på forum for urinveier).

''I hvert fall for 13 av 19 faste DOL-brukere''

Skjønner. Er jeg blandt de 13?

Skrevet

Så dete hele er bare tull og noe som Harald Eia og Co har funnet på ?

Etter å ha sett på klippet - hva tror du?

Du finner minst én oppfølger i de nyere programmene.

Skrevet

''I hvert fall for 13 av 19 faste DOL-brukere''

Skjønner. Er jeg blandt de 13?

Det kommer an på din egen omsorg ved andres påstand.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Etter å ha sett på klippet - hva tror du?

Du finner minst én oppfølger i de nyere programmene.

Jeg sitter på jobb og kan ikke ha lyden på.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Det kommer an på din egen omsorg ved andres påstand.

Er dette en slags inteligenstest? Jeg forstår ingenting av hva du prøver å si :-)

Skrevet

Er dette en slags inteligenstest? Jeg forstår ingenting av hva du prøver å si :-)

Haha, det er jo litt av poenget, da ;)

Skrevet

Jeg sitter på jobb og kan ikke ha lyden på.

Du kan se det uten lyd og lese tekstplakaten som kommer til slutt, den er veldig oppklarende.

Altså - det er bare tull. Parodi på bl.a. de "reklamene" som sendes på reklamefrie dager, som handler om alle som vi bør ha dårlig samvittighet for.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Du kan se det uten lyd og lese tekstplakaten som kommer til slutt, den er veldig oppklarende.

Altså - det er bare tull. Parodi på bl.a. de "reklamene" som sendes på reklamefrie dager, som handler om alle som vi bør ha dårlig samvittighet for.

Jeg skjønner at jeg må begynne å se mer på Tv :-)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Haha, det er jo litt av poenget, da ;)

?

Skrevet

?

De prøver vel å prate omtrent like tåkete som hu gule dama i kvikksølvprogrammet. hehe...

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

De prøver vel å prate omtrent like tåkete som hu gule dama i kvikksølvprogrammet. hehe...

Åja og jeg vet ikke hvilken gul dame du snakker om ;-)

Jeg skal forsøke å sette meg inn i dette når jeg kommer hjem.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Ha ha ha, nå fikk jeg tid til å se videoen ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...