Gå til innhold

Hvem tar opp kampen?

Gjest uønsketleieboligmeduønsketleietakerutenomsorgforegenatferd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

4

• tzatziki1365380058

1

• ShitDiddelyDo

1

• nitty-gritty

1

Mest aktive i denne tråden

Dette er gravalvor! I hvert fall for 13 av 19 faste DOL-brukere. (Gjelder ikke de som kun skriver på forum for urinveier).

''Dette er gravalvor! I hvert fall for 13 av 19 faste DOL-brukere. (Gjelder ikke de som kun skriver på forum for urinveier)'' Haha, så sant så sant :D))

Åja og jeg vet ikke hvilken gul dame du snakker om ;-)

Jeg skal forsøke å sette meg inn i dette når jeg kommer hjem.

Nei, skjønner det. Men for alle i Norge som så Brennpunkt sist så har den gule dame blitt et begrep. Det var et tragisk intervju, for intervjueren, den som ble intervjuet og alle vi som så på. Det ble dessverre underholdning istedenfor informasjon.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Nei, skjønner det. Men for alle i Norge som så Brennpunkt sist så har den gule dame blitt et begrep. Det var et tragisk intervju, for intervjueren, den som ble intervjuet og alle vi som så på. Det ble dessverre underholdning istedenfor informasjon.

Vet du om det går i reprise?

Dama var jo tragisk, men hva var galt med de som intervjuet? Syns de gjorde en utmerket jobb jeg?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...