Gå til innhold

FU: Hvor stor del av skylda har hun? Viktig!!

Anbefalte innlegg

Menn er ikke gode til å lyve når det gjelder dette, de bare bruker samme frasen hver gang. Når det gjelder damer og unnskyldninger har jeg lite greie på det, jeg har ingen gifte venninner som står til ansvar for noen. Men jeg kan godt tenke meg at damer er både flinkere og sleipere.

Jeg vet ikke hvordan menn lyver overfor dere, men jeg vet at de blir tatt, ja, rett og slett fordi de a) får så dårlig samvittighet at de sier fra selv, eller B) de blir rett og slett tatt fordi de verken makter å skjule det eller holde kjeft. De forteller det f.eks. til kompiser, og snart går ryktet.

Kvinner er betydelig mer intelligente på det området der enn menn, men jeg er usikker på om det er et kompliment eller ikke. ;)

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

19

• morsan

17

• ShitDiddelyDo

14

• Dorthe

12

Mest aktive i denne tråden

Kan han svikte konen sin og ta elskerinnen med hjem i ektesenga, så kan han svikte nestemann også, hvem stoler på en slik fyr?

Min erfaring, med kvinner, er at ektesenga er hellig, og at den faktisk gir dem dårlig samvittighet, så der blir det nok ikke rare sexen, nei.

Rare greier, for øvrig. Stedet for utroskapen er et større problem enn utroskapen. ;)

Hun har all skyld! Man går simpelthen ikke rundt og er ung og fristende! Han er fritatt fra alt for han har trolig mistet både vett og forstand pga av henne.

''Hun har all skyld! Man går simpelthen ikke rundt og er ung og fristende! Han er fritatt fra alt for han har trolig mistet både vett og forstand pga av henne.''

Det tror jeg er svaret hun leter etter. ;)

Er man forsmådd, men vil komme videre med personen som var utro, er det enkleste å finne en lynavleder, her i form av personen ektemannen var utro med.

Det enkleste er å skylde på fristerinnen, for hvilket menneske kan motså Venus?

Gjest Shira :o)

Det er jo ikke akkurat som man stoler på gifte menn som kommer med den historien. Nei, gifte menn skaper bare trøbbel, de burde man holde seg langt unna. Og nå snakker jeg ikke om moral eller etikk.

''Det er jo ikke akkurat som man stoler på gifte menn som kommer med den historien.''

Nåja. Jeg kjenner flere som kjøper det, og ikke bare en gang heller. ;o)

Eller, innerst inne vet de det vel, men de er overbevist både ovenfor seg selv og meg, om at historien er sann.

Jeg vet ikke hvordan menn lyver overfor dere, men jeg vet at de blir tatt, ja, rett og slett fordi de a) får så dårlig samvittighet at de sier fra selv, eller B) de blir rett og slett tatt fordi de verken makter å skjule det eller holde kjeft. De forteller det f.eks. til kompiser, og snart går ryktet.

Kvinner er betydelig mer intelligente på det området der enn menn, men jeg er usikker på om det er et kompliment eller ikke. ;)

Kvinner forteller det de også til venninnene sine. Men det blir aldri fortalt til en mann.

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1290180380' post='4476682]

''Det er jo ikke akkurat som man stoler på gifte menn som kommer med den historien.''

Nåja. Jeg kjenner flere som kjøper det, og ikke bare en gang heller. ;o)

Eller, innerst inne vet de det vel, men de er overbevist både ovenfor seg selv og meg, om at historien er sann.

Men det går da ikke an å være så teit. Kanskje jeg er blitt for gammel og desillusjonert når det gjelder mannfolk...

Gjest Shira :o)

Men det går da ikke an å være så teit. Kanskje jeg er blitt for gammel og desillusjonert når det gjelder mannfolk...

Jeg er realist (og sikkert litt kynisk) så jeg forstår det ikke helt.

Mulig de ønsker å bli sett, oppmerksomheten, at noen skal like dem, dermed kjøper de historien flere ganger, om enn ikke helt inni hjertet sitt, så luller de seg inn i det.

Det kan jeg forsåvidt forstå, det å ikke ville innse at det er løgn. Jeg har sett det mange ganger, det er kanskje en selvoppholdesestrategi?

[quote name=Shira :o)' timestamp='1290181008' post='4476690]

Jeg er realist (og sikkert litt kynisk) så jeg forstår det ikke helt.

Mulig de ønsker å bli sett, oppmerksomheten, at noen skal like dem, dermed kjøper de historien flere ganger, om enn ikke helt inni hjertet sitt, så luller de seg inn i det.

Det kan jeg forsåvidt forstå, det å ikke ville innse at det er løgn. Jeg har sett det mange ganger, det er kanskje en selvoppholdesestrategi?

Men det er oftest en løgn og de lærer vel etterhvert.

Annonse

Det er jo ikke akkurat som man stoler på gifte menn som kommer med den historien. Nei, gifte menn skaper bare trøbbel, de burde man holde seg langt unna. Og nå snakker jeg ikke om moral eller etikk.

''Nei, gifte menn skaper bare trøbbel, de burde man holde seg langt unna. Og nå snakker jeg ikke om moral eller etikk.''

Ja, om ikke annet burde single damer holde seg borte fra gifte menn av hensyn til seg selv.

Nei, men du er jo en voksen kvinne med erfaring, så du vet dette. Jeg vet det også - nå, men takket være erfaring. Men jeg visste faktisk ikke det i starten, og jeg tror nok mange yngre kvinner ikke helt forstår det før de går på en smell.

Hvis menn er like gode til å lyve som kvinner, og det er vel ingen grunn til å tro noe annet, er jo historiene ekstremt troverdige.

Men der jeg tror kvinnen er dyktigere enn mannen er i det å ikke bli tatt. Mens mannen gjerne er tjukk i hue og feier over en eller annen urutinert kvinne i fylla, gjerne plukka opp på et utested der feil personer kan ha sett dem, for så å snakke om det til venner (som kanskje forteller det til sine kjærester - som igjen forteller det til den forsmådde), har jeg opplevd løgner på et så utspekulert nivå fra kvinner at jeg nesten blir skremt selv. Det er så planlagt at de strengt tatt ikke kan bli tatt.

Hvis jeg vil være utro engang vet jeg i hvert fall hvordan jeg ikke skal bli tatt. Det har jeg lært av kvinner. :)

''Hvis jeg vil være utro engang vet jeg i hvert fall hvordan jeg ikke skal bli tatt. Det har jeg lært av kvinner. :)''

Jeg vet ikke hva du har lært, men jeg skulle - bla ut gfra mange tråder her på dol - tro at følgende er det viktigste hvis en mann ønsker å være utro uten at dette skal bli avslørt: Vær utro med en gift kvinne (som ikke er på fei ut av forholdet).

Da har hun formodentlig samme interesse som han til å holde affæren skjult, mens en singel dame kan være svært så truende til å kontakte kona "fordi hun fortjener å få vite hva slags mann hun er gift med", akkurat som om _det_ er elskerinnens hovedgrunn...;-)

Som singel kan jeg garantere deg at det sier gifte menn bestandig, dessuten bruker de unnskyldingen at de ikke får eller får dårlig sex hjemme eller at kona har en elsker. De er egentlig bare patetiske.

Ja, det virker som om denne gamle plata blir brukt stadiv vekk.

Og damene 'går på den' - merkelig nok.

Gjest har i grunnen mista trua på monogami

''Hun har all skyld! Man går simpelthen ikke rundt og er ung og fristende! Han er fritatt fra alt for han har trolig mistet både vett og forstand pga av henne.''

Er man forsmådd, men vil komme videre med personen som var utro, er det enkleste å finne en lynavleder, her i form av personen ektemannen var utro med.

Lynavleder - nice..!! ;D

Men hvis det får den forsmådde til å føle seg bedre, så er det kanskje ikke så galt likevel?

"Tar du livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske... osv"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...