Gå til innhold

Har dere (damer ) blitt plaget av "Trusemannen"?

Anbefalte innlegg

Fikk noen sms'er som jeg ikke helt forsto noe av . Sjekket det opp og fant ut at det tilhørte "Trusemannen", en fyr som har trakassert jenter fra 1996.. Han har minst syv ulike identiter og nr. Er veldig glad for at jeg ikke svarte på sms'en eller ringte nr fordi jeg trodde at det var noen jeg burde kjenne.

nr er 91337238, noen flere som har opplevd dette?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=597511

Fortsetter under...

Annonse

Jeg hadde nok blitt Shitmannen.

Ikke spør hvorfor.

Nå har han sendt melding på Facebook også: ''hvor mye for din tights .

''

Tror det bare pirrer han enda mere om jeg begynner å svare på disse meldingene selv om jeg må innrømme at jeg er i det kverrulerende humøret;)

''

Tror det bare pirrer han enda mere om jeg begynner å svare på disse meldingene selv om jeg må innrømme at jeg er i det kverrulerende humøret;)

Bør du ikke si i fra til politiet?

''

Tja. Hvis du har slitent undertøy kan du jo slå et par fluer i en smekk ved å tjene noen kroner på å kvitte deg med dem. :)

Ja nå har jeg ihvertfall forstått hvem han er. Tror vel ikke at dette er politimateriale.

Men hvorfor kan ikke instansene gjøre noe? Er litt redd for å bli ringt eller få sms'er midt på natta. Er redd for å ta telefonen fra ukjente nr nå. Har lagret han som "Trusemannen" på mobiltelefonen, men vet at han opererer under ulike identiteter og telefonnummere

Men det er jo ikke ulovlig å ringe folk. Ei heller er det ulovlig av meg å spørre deg om jeg kan få kjøpe dine brukte truser.

Det ville vært litt sært, men ikke ulovlig.

Siden han har holdt på så lenge, og er i politiets søkelys, vet han nok når han skal gi seg før han går over streken.

Men finner han tilfeldige folk på f.eks. Facebook? Jeg blir stadig mer glad for at jeg ikke er medlem der ...

Men det er jo ikke ulovlig å ringe folk. Ei heller er det ulovlig av meg å spørre deg om jeg kan få kjøpe dine brukte truser.

Siden han har holdt på så lenge, og er i politiets søkelys, vet han nok når han skal gi seg før han går over streken.

Men finner han tilfeldige folk på f.eks. Facebook? Jeg blir stadig mer glad for at jeg ikke er medlem der ...

''Men finner han tilfeldige folk på f.eks. Facebook? Jeg blir stadig mer glad for at jeg ikke er medlem der ...

''

Som sagt, jeg er mest bekymret for å få oppringninger og sms'er hele tiden.Det blir som spam, begynner du å svare, så får du enda mer.

Han har fått tak i telefonnummeret mitt hvor navnet mitt står. så har han søkt opp det på fjesboka. Ikke så vanskelig.

Jeg er heller ikke på Facebook, og når jeg leser om sånt, er jeg glad for det, ja!

Men når han er i politiets søkelys, er vel politiet interessert i hvordan han oprerer?

Annonse

Jeg er heller ikke på Facebook, og når jeg leser om sånt, er jeg glad for det, ja!

Men når han er i politiets søkelys, er vel politiet interessert i hvordan han oprerer?

Jeg vet ikke, men hvis han fortsetter å sende sms til trådstarter, eller plager henne på telefon, kan det nok være en idè å ta kontakt med politiet. Det er ille nok med innpåslitne telefonselgere om man ikke skal ha ymse folk med sære fetisher på tråden i tillegg ...

Det er en gruppe på FB som handler om Trusemannen og erfaringene til de som har vært i kontakt med han. Det spørs om ikke dette bare pirrer han enda mer. Det er vel noe av spenningen med å kontakte ukjente folk som er greia her vil jeg tro.

Det er en gruppe på FB som handler om Trusemannen og erfaringene til de som har vært i kontakt med han. Det spørs om ikke dette bare pirrer han enda mer. Det er vel noe av spenningen med å kontakte ukjente folk som er greia her vil jeg tro.

Det er sikkert han som har startet gruppa. ;)

Gjest Vizzvazz

Jeg fikk en rar sms fra en i trøndelagsdistriktet, men et annet nr, husker ikke i farta,

var så rart, han spurte om jeg var blitt for gammel for å sende sms eller noe i den dur, men det var opp til meg.

Jeg svarte ikke for ekke godt å vite ka slags psyko som står bak eller om han bare har sendt feil :) men mulig d er trusemannen som prøver å dra med seg flere :D

Gjest Vizzvazz

Tror de finner nr alle plasser,

f.eks. finn.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...