Gå til innhold

hva er det flaueste folk kan finne hos deg?

Anbefalte innlegg

Gjest private ting

Hvis du skulle bli skadet i en trafikkulykke, bli alvorlig syk etc, og noen måtte rydde eller pakke leiligheten din, hva hadde du syntes det hadde vært mest flaut at folk skulle finne?

Har en dildo hjemme. Hadde syntes det hadde vært veldig flaut om mor eller far skulle komme over den. Også venninner..

Fortsetter under...

Tror det flaueste hadde vært mitt generelle rot. :-)

Tenker ofte at jeg burde være flinkere til å rydde, av nettopp en slik grunn. :-)

Og etter at jeg hjalp et lesbisk par med å flytte, og da bar ut to kasser fulle av diverse leketøy, hadde jeg ikke vært flau over en enkel dildo... viss den da ikke hadde vært uvasket...

Gjest private ting

Tenker ofte at jeg burde være flinkere til å rydde, av nettopp en slik grunn. :-)

Og etter at jeg hjalp et lesbisk par med å flytte, og da bar ut to kasser fulle av diverse leketøy, hadde jeg ikke vært flau over en enkel dildo... viss den da ikke hadde vært uvasket...

Hva om det var foreldrene dine som fant sexleketøyet?

Annonse

Jeg har et relativt stort utvalg av sexleketøy og sexy antrekk/kostymer men jeg tenker ikke over at det ville vært flaut om mamma og pappa fant det dersom jeg ble invalid på noe vis. Mine venninner vet om det så overfor den er det i hvert fall ikke flaut.

Ellers kommer jeg ikke på noe annet.

''Tror det flaueste hadde vært mitt generelle rot. :-)

Tenker ofte at jeg burde være flinkere til å rydde, av nettopp en slik grunn. :-)''

Skriver under på dette.

*starter å rydde... i morra*

Når du er dau er du dau, vettu. Jeg tror, og håper, at dine pårørende vil ha fokus på noe helt annet enn en dildo hvis du dør.

Selv tror jeg ikke at jeg har noe skikkelig flaut. Ikke etter at jeg ga de to bøkene Ragde ble så kjent for til et loppemarked. Jeg har en solid samling butplugger og et par dusin velbrukte sexdukker med ulike innganger, men disse sitter i stua, så de fleste har sett dem.

Annonse

Når du er dau er du dau, vettu. Jeg tror, og håper, at dine pårørende vil ha fokus på noe helt annet enn en dildo hvis du dør.

Selv tror jeg ikke at jeg har noe skikkelig flaut. Ikke etter at jeg ga de to bøkene Ragde ble så kjent for til et loppemarked. Jeg har en solid samling butplugger og et par dusin velbrukte sexdukker med ulike innganger, men disse sitter i stua, så de fleste har sett dem.

''Selv tror jeg ikke at jeg har noe skikkelig flaut. Ikke etter at jeg ga de to bøkene Ragde ble så kjent for til et loppemarked. ''

*fnis*

Ang dildo... legg den i ei gaveeske og sett på gavelapp: Til (ditt navn). Grattis med dagen :)) Hilsen (navnet på tre gærne venninner) ;)

Eventuelt: Til "venninnes navn", og påskriften "her får du det du alltid har mats om at du lnsker deg, hilsen "trådstarter""

Mine oppsamlede busemenn og avklipte tånegler gjennom alle år.

NEIDA!!! :-)

Jeg kan faktisk ikke komme på noe, sexleketøy har jeg ikke. Må være kondomer da....

Gud så kjedelig jeg høres ut, må gå ut og kjøpe meg noe skikkelig flaut. :P

Jeg har mye flaut. Gamle brev og papirer, idiotiske partybilder og andre fotografier jeg ikke vil at verden skal se, og veldig mye dårlig musikk. Flaue bøker har jeg også. Jeg er spesielt lite stolt av Nesbø og Bridget Jones. Alt rot og fjas jeg har liggende på diverse datamaskiner orker jeg ikke engang å komme inn på.'

Jeg kan bare ikke dø brått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...