Gå til innhold

hva er det flaueste folk kan finne hos deg?

Anbefalte innlegg

Jeg har mye flaut. Gamle brev og papirer, idiotiske partybilder og andre fotografier jeg ikke vil at verden skal se, og veldig mye dårlig musikk. Flaue bøker har jeg også. Jeg er spesielt lite stolt av Nesbø og Bridget Jones. Alt rot og fjas jeg har liggende på diverse datamaskiner orker jeg ikke engang å komme inn på.'

Jeg kan bare ikke dø brått.

"Jeg kan bare ikke dø brått."

Greit å ha bestemt seg for noe, har du kjøpt deg brodder forresten? :-)

Fortsetter under...

Gjest uuuuuuuuups

Glidemiddel som jeg nettopp har kjøpt :)

Også har jeg en liten fingerdildo... haha :)

Men vettu, jeg var utsatt for brann for noen år siden

og jeg hadde et byrå til å rydde opp i leiligheten,

oh kjedelige greier,

hadde nemlig et par feite dildoer i en skuffe og håndjern (som jeg aldri brukte men fikk på gøy av min søster). Jeg tror ikke noen hadde snoket i skuffene ennå,

jeg fikk komme og se om d var noe jeg trengte umiddelbart, så skulle de rydde unna alt før de skulle rengjøre og ha på lager mens de rev leiligheten og bygde om igjen,

jeg var snar med å røske med meg dildoene :)

Gjest skal prøve skjerpe meg

Noe jeg syns er flaut er en av de dagene når huset ser ut som "et dass",

og da snakker jeg ikke om litt rot her og der,

men potetskrell og guffe i vasken, masse skitne kopper og kar overalt på benken og kjøkkenbordet, masse smuler og griseri på kjøkkenbenk og komfyr, masse smuler og griseri på gulvet, ting overalt i stua, masse klær i en haug på bordet som jeg ikke har rukket å brette, noe griseri som er sølt på stuebordet, masse aviser og blader som ligger strødd på bordet og gulvet, leker i hytt og pine,

sistemann som bæsja har ikke fjerna bæsjeflekkene på skåla,

for å nevne noe!

Ei dame jeg kjenner blei litt sur på meg pga jeg sa jeg ville ha beskjed om hun kom på overraskende besøk pga d var så rotete hos meg,

det verste hun visste var folk som måtte rydde og vaske bare for å få besøk...

men da trodde hun sikkert jeg mente sånn alminnelig rot. Sånn jeg har det til tider

er slik på grensen at mattilsynet og lignende ville kommet på banen :)

Så hvis jeg skulle omkomme i en trafikkulykke så hadde det vært flaut. De hadde tenkt hva slags griser er det som bodde her liksom..

jeg har det ikke sånn bestandig, men jeg har vært mye slapp og sliten i det siste og ligget på etterskudd, ikke flink til å ha i oppvaskmaskinen og rydde med en gang, og da blir det av og til sånn.

Annonse

Noe jeg syns er flaut er en av de dagene når huset ser ut som "et dass",

og da snakker jeg ikke om litt rot her og der,

men potetskrell og guffe i vasken, masse skitne kopper og kar overalt på benken og kjøkkenbordet, masse smuler og griseri på kjøkkenbenk og komfyr, masse smuler og griseri på gulvet, ting overalt i stua, masse klær i en haug på bordet som jeg ikke har rukket å brette, noe griseri som er sølt på stuebordet, masse aviser og blader som ligger strødd på bordet og gulvet, leker i hytt og pine,

sistemann som bæsja har ikke fjerna bæsjeflekkene på skåla,

for å nevne noe!

Ei dame jeg kjenner blei litt sur på meg pga jeg sa jeg ville ha beskjed om hun kom på overraskende besøk pga d var så rotete hos meg,

det verste hun visste var folk som måtte rydde og vaske bare for å få besøk...

men da trodde hun sikkert jeg mente sånn alminnelig rot. Sånn jeg har det til tider

er slik på grensen at mattilsynet og lignende ville kommet på banen :)

Så hvis jeg skulle omkomme i en trafikkulykke så hadde det vært flaut. De hadde tenkt hva slags griser er det som bodde her liksom..

jeg har det ikke sånn bestandig, men jeg har vært mye slapp og sliten i det siste og ligget på etterskudd, ikke flink til å ha i oppvaskmaskinen og rydde med en gang, og da blir det av og til sånn.

Signerer! Godt det fins to av oss :-)

Tror ikke "flau" er rette uttrykket, men er ennå ikke voksen nok til å synes det er helt ok om andre får innsyn i mine dagbøker fra ungdommen.

Synes også det er litt ille med mengden papirer jeg etterlater meg, og ikke like god orden på alt, men dette kan jeg leve med (og dø med). Annet rot er det også litt ille at andre skal måtte hamle opp med etter meg.

Dildoer o.l. er noe nærmest de fleste har og knapt pinlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...