Gå til innhold

Det er ikke ytringsfrihet på DOL.

Anbefalte innlegg

Ser at tråden som ble lagt ut i sta av "Nord ned og til helvetet" el.l. har blitt slettet allerede.

Det er altså kun rom for ett sett med politiske oppfatninger her på DOL. Det har jeg i grunn forstått lenge, men greit å få det bevist så raskt etter at en tråd blir lagt ut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/356440-det-er-ikke-ytringsfrihet-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

34

• Mandolaika

34

• megler Smekk

8

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Jeg tipper webmaster lukter pur provokasjon av slike innlegg, og derfor sletter for å unngå nok en milelang tråd med mangel på argumenter, gjentakelser og personangrep.

Det kan godt hende, men hvorfor er det alltid 'provokasjon' når noen har en mening som ikke er den samme som "alle andre" her inne, eller som er den gjengse oppfatning?

Hva blir da vitsen med et diskusjonsforum?

Gjest ingen nick

Det kan godt hende, men hvorfor er det alltid 'provokasjon' når noen har en mening som ikke er den samme som "alle andre" her inne, eller som er den gjengse oppfatning?

Innlegget som ble slettet var å oppfatte som mobbing av innvandrere.

Annonse

Var det et helt nytt tema som ikke tidligere var diskutert på DOL, eller var det noe som kunne bli en gjentagelse av utallige lignende tråder en har hatt?

Gjest verinoca

Det har jeg ikke lagt så mye merke til. Men her mener jeg pur provokasjon som er ment å egge opp visse andre DOL-ere.

Var det et helt nytt tema som ikke tidligere var diskutert på DOL, eller var det noe som kunne bli en gjentagelse av utallige lignende tråder en har hatt?

"Var det et helt nytt tema som ikke tidligere var diskutert på DOL, eller var det noe som kunne bli en gjentagelse av utallige lignende tråder en har hatt?"

Det kunne bli en gjentagelse ja, men det ville i så fall ikke nødvendigvis vært Nord, ned og til helvetes sin feil.

Annonse

Det har jeg ikke lagt så mye merke til. Men her mener jeg pur provokasjon som er ment å egge opp visse andre DOL-ere.

Man kan velge å ikke la seg provosere av de samme tingene gang på gang også. Er ikke dermed sagt at trådstarters innlegg må slettes.

Gjest Moderator

Selve tråden er ikke slettet, men den er kraftig barbert.

Det må for det første være mulig å diskutere denne typen temaer uten å ty til ekstrem språkbruk. For det andre ønsker vi ikke repetitive "krangletråder" uten noen annen hensikt enn å oppnå nettopp dette.

Hva med all FrP-hets som foregår her på DOL?

For det første blir ikke Frp'ere hetset, mer enn mobbere blir hetset når folk påpeker hva de bedriver.

For det andre er det fremdeles helt frivillig å bli medlem av politiske partier, og man må derfor regne med kritikk og "motbør" enten det er Frp eller Rødt man er tilhenger av. Det er slik det er i demokratiske samfunn.

Det har jeg ingen formening om. Jeg leser ikke og deltar ikke i slike tråder.

Nei, det kommer ikke jeg til å gjøre mer heller, for de blir jo slettet omtrent før man har begynt. Ergo er det kun rom for ett sett med meninger, som er de gjengse meningene å ha. Da blir dette et lite fargerikt diskusjonsforum.

Gjest verinoca

Man kan velge å ikke la seg provosere av de samme tingene gang på gang også. Er ikke dermed sagt at trådstarters innlegg må slettes.

Men det viser seg jo igjen og igjen at ikke alle klarer å styre pent unna. Webmaster har vel fått litt nok for en periode.

Gjest Moderator

Nei, det kommer ikke jeg til å gjøre mer heller, for de blir jo slettet omtrent før man har begynt. Ergo er det kun rom for ett sett med meninger, som er de gjengse meningene å ha. Da blir dette et lite fargerikt diskusjonsforum.

''Ergo er det kun rom for ett sett med meninger, som er de gjengse meningene å ha.''

Dette stemmer ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...