Gå til innhold

Det er ikke ytringsfrihet på DOL.

Anbefalte innlegg

Selve tråden er ikke slettet, men den er kraftig barbert.

Det må for det første være mulig å diskutere denne typen temaer uten å ty til ekstrem språkbruk. For det andre ønsker vi ikke repetitive "krangletråder" uten noen annen hensikt enn å oppnå nettopp dette.

Er enig i det med språkbruken, det er unødvendig.

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

34

• Mandolaika

34

• megler Smekk

8

• ShitDiddelyDo

4

Mest aktive i denne tråden

Disse "faktapåstandene" har ikke noe som helst å gjøre med andre irakere enn de som ble tatt.

Jeg tenkte ikke på den om irakere. Jeg tenkte på linken om innvandrere som fyller opp norske fengsler og innvandrere som begår voldtekter. Er vel slettet alt det nå tror jeg.

Dere er velkomne til å gjøre et nytt forsøk på å diskutere temaet på en rimelig konstruktiv måte. Hovedinnlegget ligger der fortsatt.

Jepp, men så var det definisjonen av "en rimelig konstruktiv måte", når noen mener at problemstillingen i seg selv ikke er konstruktiv eller eksisterer en gang. :-)

Annonse

Gjest Moderator

Jepp, men så var det definisjonen av "en rimelig konstruktiv måte", når noen mener at problemstillingen i seg selv ikke er konstruktiv eller eksisterer en gang. :-)

Hvis dere holder styr på språkbruk og graden av nedsettende bemerkninger om andre, så vil det som regel gå greit. (Særlig hvis du og Sør i tillegg kan holde dere litt unna hverandre...*s*)

Hvis dere holder styr på språkbruk og graden av nedsettende bemerkninger om andre, så vil det som regel gå greit. (Særlig hvis du og Sør i tillegg kan holde dere litt unna hverandre...*s*)

Ja, men vi har faktisk vært enige om flere ting i dag, men når det gjelder politikk så må vi holde oss unna hverandre. :-)

Men det viser seg jo igjen og igjen at ikke alle klarer å styre pent unna. Webmaster har vel fått litt nok for en periode.

Det beste er vel bare å lime inn tidligere diskusjoner om lignende temaer. Alle diskusjonene ender på samme måte uansett. Har du lest en tråd, har du lest alle.

Sandkassediskusjonen om hvem som begynte eller hvem som er verst er like uinteressant.

Annonse

Jeg tenkte ikke på den om irakere. Jeg tenkte på linken om innvandrere som fyller opp norske fengsler og innvandrere som begår voldtekter. Er vel slettet alt det nå tror jeg.

Det er ikke innvandrere som er overrepresentert i norske fengsler, men utlendinger.

Hvis du ikke vet forskjellen bør du gjøre deg selv en tjeneste å lese litt, for sånt fremstår ikke spesielt vettugt for andre enn fanatikerne.

Det er ikke innvandrere som er overrepresentert i norske fengsler, men utlendinger.

Hvis du ikke vet forskjellen bør du gjøre deg selv en tjeneste å lese litt, for sånt fremstår ikke spesielt vettugt for andre enn fanatikerne.

"Det er ikke innvandrere som er overrepresentert i norske fengsler, men utlendinger.

Hvis du ikke vet forskjellen bør du gjøre deg selv en tjeneste å lese litt, for sånt fremstår ikke spesielt vettugt for andre enn fanatikerne."

Jeg vet forskjellen og beklager så meget at jeg brukte feil ord for Dem. Du forsto nok poenget allikevel.

Mitt spørsmål om hvilken relevans det hadde at de var irakere ble også slettet.

"Det er ikke innvandrere som er overrepresentert i norske fengsler, men utlendinger.

Hvis du ikke vet forskjellen bør du gjøre deg selv en tjeneste å lese litt, for sånt fremstår ikke spesielt vettugt for andre enn fanatikerne."

Jeg vet forskjellen og beklager så meget at jeg brukte feil ord for Dem. Du forsto nok poenget allikevel.

Nei, jeg forstår faktisk ikke poenget.

Med mindre du synes det er rart at kriminelle fra fattige land, f.eks. i Østeuropa, reiser til rikere land for å begå kriminelle handlinger.

Dette er et EU-problem, og selv om vi ikke er medlemmer er vi en del av et åpent Europa, og f.eks. rumenere kan fritt reise hit.

Det er lite vi kan gjøre med det. Og dette er ikke et norsk problem. Det er et europeisk problem.

Det er en bivirkning av vestens rikdom.

Det er et problem veldig vanskelig å bli kvitt i en verden der noen få prosent, deriblant vi i Norge, fråtser, mens brorparten av verden sliter eller sulter.

Gjest Nord, ned og til helvetet

Selve tråden er ikke slettet, men den er kraftig barbert.

Det må for det første være mulig å diskutere denne typen temaer uten å ty til ekstrem språkbruk. For det andre ønsker vi ikke repetitive "krangletråder" uten noen annen hensikt enn å oppnå nettopp dette.

Ekstrem språkbruk? Vel, alt kommer vel an på øyet som ser her i verden..

Personlig syns jeg det slett ikke er ekstremt å omtale folk som dem i avisartikkelen som "dysfunksjonelt pakk" da det vitterlig er nettop hva den type elementer er, som bidrar til dyrere forsikringer for alle ærlige mennesker.

Ekstrem språkbruk? Vel, alt kommer vel an på øyet som ser her i verden..

Personlig syns jeg det slett ikke er ekstremt å omtale folk som dem i avisartikkelen som "dysfunksjonelt pakk" da det vitterlig er nettop hva den type elementer er, som bidrar til dyrere forsikringer for alle ærlige mennesker.

Det var ikke bare dem du brukte ordet "dysfunksjonelt" om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...