Gå til innhold

Lengde på twintip- og langrennski

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for den:)

Men der stod det bare langrenn (spurte jo om det og da, så det hjealp jo litt, hihi)

Og jeg syns kanskje det hørtes litt drøyt ut med 170/175 cm lange ski... han er ingen kløpper, kun turgåing liksom...

Hvor lange twintip burde han ha tro?

Takk for den:)

Men der stod det bare langrenn (spurte jo om det og da, så det hjealp jo litt, hihi)

Og jeg syns kanskje det hørtes litt drøyt ut med 170/175 cm lange ski... han er ingen kløpper, kun turgåing liksom...

Hvor lange twintip burde han ha tro?

Lengden på twintip varierer. De som har til hensikt å gjøre masse stunts og triks, har gjerne litt kortere ski, enn de som leker ned bakken uten luftige svev.

Det anbefales at skiene er 10-30 cm kortere enn kroppslengden. Når det er sagt, så hadde jeg aldri kjøpt ski på bare 120 cm til en gutt i vekst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...