Gjest 11 år Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vil bare dele gode erfaringer. Skrev innlegg i mars med spørsmål om noen kunne tipse om alternativ behandling. Ble vel rådet til ikke å gjøre det. Men i sommer valgte vi å prøve fotsoneterapi. Da behandling startet var 11 åring våt hver natt og hadde vært det i alle år, prøvd minirin uten noen effekt. Etter første behandling med fotsoneterapi var det virkning, tørr i 5 netter på rad. På en periode på 2 mnd var det tilbakefall og det ble bedre igjen, til slutt var det ca 70% bra. Da gikk vi over til akupunktur. Nå er det 99 % bra. Det er fantastisk! Angrer på at vi ikke prøvde alternativ behandling tidligere. Men var redd å gi falske forhåpninger. Jeg var veldig ærlig med mitt barn og sa at dette er et forsøk og godt mulig det ikke virker. Viktig å være realistiske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dralt Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er jo kjempe bra:) gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer :-) Fotsoneterapi hjalp meg også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.