Gå til innhold

Den sexuelle friheten i Europa er feil......

Anbefalte innlegg

''Både han og jeg har barn som vi ikke ønsker dette før. Når tolvåringer går med fargede band om armen, en farge for oralsex, en annen for analsex osv. så er verden gått av skaftet.

Den sexuelle frigjøringen i Europa er farlig for ungdommer.''

Det er mulig jeg bor i et skjerma hjørne av Norge, beveger meg i skjerma deler av norske byer og ferierer i skjerma destinasjoner / land - for dette har jeg aldri hørt om eller sett. Virkelig?

Det var én rapport om dette i 2009, tror jeg. Jeg husker ikke hvor.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 116
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Maximia

6

• Angustia

6

• miakami

4

Mest aktive i denne tråden

Både han og jeg har barn som vi ikke ønsker dette før. Når tolvåringer går med fargede band om armen, en farge for oralsex, en annen for analsex osv. så er verden gått av skaftet.

Den sexuelle frigjøringen i Europa er farlig for ungdommer.

''Når tolvåringer går med fargede band om armen, en farge for oralsex, en annen for analsex osv. ''

Da er det virkelig ille...

Gjest alt var bedre under krigen

''Når tolvåringer går med fargede band om armen, en farge for oralsex, en annen for analsex osv. ''

Da er det virkelig ille...

Ja, samfunnet har gått fullstendig av hengslene. Alt var bedre før.

Både han og jeg har barn som vi ikke ønsker dette før. Når tolvåringer går med fargede band om armen, en farge for oralsex, en annen for analsex osv. så er verden gått av skaftet.

Den sexuelle frigjøringen i Europa er farlig for ungdommer.

Her:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=215269

Det er 6 år siden nå.

''Både han og jeg har barn som vi ikke ønsker dette før. Når tolvåringer går med fargede band om armen, en farge for oralsex, en annen for analsex osv. så er verden gått av skaftet.

Den sexuelle frigjøringen i Europa er farlig for ungdommer.''

Det er mulig jeg bor i et skjerma hjørne av Norge, beveger meg i skjerma deler av norske byer og ferierer i skjerma destinasjoner / land - for dette har jeg aldri hørt om eller sett. Virkelig?

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=215269

Det er fra 2004.

Med vennlig hilsen

Annonse

De hadde iallefall en ting vi ikke har i dag : samhold.

''De hadde iallefall en ting vi ikke har i dag : samhold.''

...eh... Ja, fordi de ville sulte hvis de gikk fra hverandre, så derfor måtte de ofte forbli sammen, selv om partneren slo, osv.

''De hadde iallefall en ting vi ikke har i dag : samhold.''

...eh... Ja, fordi de ville sulte hvis de gikk fra hverandre, så derfor måtte de ofte forbli sammen, selv om partneren slo, osv.

Var ikke slikt samhold jeg tenkte på. Ta vare på hverandre..kjærlighet. Motstandsbevegelsen gjorde en fabelaktig jobb, for andre...

Annonse

Var ikke slikt samhold jeg tenkte på. Ta vare på hverandre..kjærlighet. Motstandsbevegelsen gjorde en fabelaktig jobb, for andre...

''Var ikke slikt samhold jeg tenkte på. Ta vare på hverandre..kjærlighet.''

Hvor har du det fra at det var mer av det tidligere?

At folk bodde sammen lengre betyr faktisk ikke at de gjorde det fordi de elsket hverandre.

O hildrande du! Har sett at disse gummiarmbånda har vært populere noen år, men trodde de representerte edlere formål... *Host*.

Jaja, får trøste meg med at ingen av mine eldste (jo, sønnen med et antihomofili-armbånd) brukte slike. Den yngste har etter lang tids venting fått ett "blimE-armbånd" fra NRK Super, håper ikke det har noen skjulte motiver....

''Var ikke slikt samhold jeg tenkte på. Ta vare på hverandre..kjærlighet.''

Hvor har du det fra at det var mer av det tidligere?

At folk bodde sammen lengre betyr faktisk ikke at de gjorde det fordi de elsket hverandre.

Å, jeg har det ikke fra noen plass, er bare noe jeg tror. Og igjen : Jeg tenker ikke på ekteskap..

Å, jeg har det ikke fra noen plass, er bare noe jeg tror. Og igjen : Jeg tenker ikke på ekteskap..

Men du hører jo bare de positive historiene. Det var mange flere negative, før velferdsstaten kom.

Sannheten er nok heller at vi aldri har hatt det så godt som nå.

Med vennlig hilsen

O hildrande du! Har sett at disse gummiarmbånda har vært populere noen år, men trodde de representerte edlere formål... *Host*.

Jaja, får trøste meg med at ingen av mine eldste (jo, sønnen med et antihomofili-armbånd) brukte slike. Den yngste har etter lang tids venting fått ett "blimE-armbånd" fra NRK Super, håper ikke det har noen skjulte motiver....

Mine barn har armbånd for Støtte til kvinner med uønsket adferd ved egen omsorg og Støtte til lesbiske sørsamer med cystisk fibrose etter rovdyrskader.

De er sikkert mot NRK-lisensen! ;-)

Med vennlig hilsen

Men du hører jo bare de positive historiene. Det var mange flere negative, før velferdsstaten kom.

Sannheten er nok heller at vi aldri har hatt det så godt som nå.

Med vennlig hilsen

Ja, de sterke i samfunnet har det kjempegodt. Det er jeg enig med deg i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...